Spun NU sesiunilor de cumparaturi

Imi tot sta pe creier de cateva zile o intamplare pe cat de hazlie pe atat de „enervanta”. Pun  ghilimele pentru a se intelege ca nu era chiar enervanta in adevaratul sens al cuvantului ci totul depindea de o zi la cumparaturi cu prietena, iar daca nu ai inteles, ti-am spus eu acum.

Zilele trecute am fost la cumparaturi cu prietena mea, ceea ce detest eu cel mai mult in fiecare luna. Oricum, nu in fiecare luna se intampla la fel, ci trebuie sa fie ceva special in fiecare plimbare printre rafturile magazinelor, mai ales atunci cand vine vorba de cumparat chestii care au o tendinta mai mult feminina decat vre-un interes pentru noi barbatii. Oricum ar fi, mereu se intampla la fel intr-o oarecare masura.

CaptureLa inceputul sesiunii de spart banii prin magazine am reusit sa-mi impun punctul de vedere si am zis sa mergem intr-un magazin de electronice unde pot sa admir atat preturile cat si optiunile pe care mi le ofera magazinul pentru a cumpara cel mai probabil o camera foto sau ceva care sa-mi foloseasca pe termen lung. Ma, stii ce-ar spune majoritatea? Mare greseala, ca oricum gaseste ea ceva care nu are nici o legatura cu ceea ce ti-ai propus. Ei, exact asa a fost. Consultarea produselor care ma interesau pe mine a durat cam 15 minute, dupa care mi-a spus ca are nevoie de nu stiu ce chestie si am zis ca trebuie sa vad si eu cu ochii mei. No, uite  ca ma dus la raionul cu placa par. Neinspirata decizie, imi zic eu in capul meu si cu gandul la un subiect nou pentru a zbura dintre acele rafturi care nu ma atrageau absolut deloc. Nu zic, pentru voi fetelor, astea sunt importante, dar noi suntem intr-un domeniu fantoma si asa vom ramane. E ca si cum v-am duce intr-un magazin de piese auto. Iar daca stau sa ma gandesc mai bine, mai sunt cateva fete care stiu sa-si bage capul sub capota si care repara, nu strica.

Indiferent, nu se hotaraste la un produs si ma duce sa-mi arate un aparat care cica face epilare ipl. Serios? Pai eu daca va vorbesc o ora despre aplicabilitatea principiului I al termodinamicii in viata de zi cu zi, voi o sa spuneti ca va injur in limba martiana. No, pai cam asa e si cu noi, cand mergem la cumparaturi cu voi. Dar nu, nu la orice fel de cumparaturi. Atunci cand e de facut piata, mergeti singure sau ne trimiteti pe noi, dar cand vine vorba de haine, epilatoare, placa creponat parul, farduri sau alte chestii care nu tin absolut deloc de noi, atunci vreti sa aveti o parere si din partea noastra. Ei, cum sa intelegem noi femeia daca nici voi nu stiti exact ce vreti. Eu i-am zis prietenei mele, ca data viitoare ori facem lista si ne tinem de ea, ori daca vrea sa sparga timpul printre rafturile dedicate in exclusivitate femeilor, sa se duca singurica.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on decembrie 2, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza