Amintiri din zilele calduroase

Da, e vorba de amintiri. Mereu e vorba de amintiri, mai ales acum in sezonul rece cand ne bate un dor de gratar cu baietii sau cu familia, o petrecere in aer liber sau chiar o petrecere la vreun restaurant dragut de prin zona. Discutam astazi cu cativa colegi de la birou si am ajuns toti la concluzia ca trebuie sa ne mai miscam fundurile lenese din scaun si sa facem ceva distractiv. Nu stiu, asta am zis astazi, nu stiu ce dar trebuie sa facem. M-am saturat de monotonia zilnica si odata cu frigul asta de afara, suntem obligati si constransi sa ne creem o rutina nenorocita pe care o vom pastra pana pe la jumatatea primaverii cand lucrurile se schimba.

Unul dintre ei avea un regret enorm. Vara aceasta a participat la minim 5 nunti si tot isi manca unghiile cu gandul la o nunta la care sa fie invitat si sa uite ca de fapt el trebuie sa mai ajunga si la birou a doua zi. De fapt, el mereu are o problema in aceasta zona. Daca intarzie la munca mai mult de jumatate de ora fara sa anunte cu siguranta este mahmur, in patul lui, cu prietena langa el care bineinteles incearca din rasputeri sa-l trezeasca si sa-i dea un sut in fund sa se duca la servici.

Ma, sincer si mie mi-e dor de o nunta sau ceva de genul. Am avut cateva in vara asta si odata cu ele prea multe amintiri si peripetii. Da stiu, sunt funny cand spun ca la o nunta poti avea peripetii, gandindu-te ca de fapt protagonistii aranjeaza din timp fiecare detaliu ca atunci cand se va intampla marele eveniment, sa nu fie nici o problema. Dar daca ai invitati zuzu, planurile tale se duc pe dunare la vale. Si nu, nu iti voi spune „obrazniciile” pe care le-am facut la nunta unui prieten foarte apropiat, caci nu trebuie sa stie toata lumea cum mirele a disparut subit si mireasa a ramas dezorientata in timp ce noi duceam mirele la pescuit, la ora 11 noaptea, sau cum a trebuit sa executam pedepsele cand ne-am intors de la pescuit o ora mai tarziu. Huh, am un zambet larg cand imi aduc aminte dracoveniile pe care le-am facut dar parca mai vreau. Nu mai organizeaza nimeni vreo nunta? Hai ca vin cu placere si ma treceti la capitolul „necunoscut care sparge gheata”.

Mah, daca nu te pricepi la „farse” pentru petreceri, stai in banca ta ca poti sa strici totul. Nu da copy paste la joaca altora!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on noiembrie 20, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza