Relaxare prin darts

Iasi DartsTocmai am intrat in calmul si linistea de la inceputul sesiunii. Vin examene si ma pregatesc intens. Ce mincinos sunt, acum nu ma pregatesc. Acum ma delectez cu un darts impreuna cu prietenii din Liga de Darts din Iasi in club Viper din mall. Imi astept linistit randul la board pentru a-mi incerca norocul si indemanarea la Cupa Unirii. Nu cred ca voi castiga cupa, nici nu ravnesc la asa ceva deoarece sunt inca la inceput si mai am de invatat de la cei experimentati. Mai castig, mai pierd, dar mereu invat ceva nou.

Un sport care nu are prea multe cerinte, decat vointa si timp liber. Darts jucam de aproximativ cativa ani, insa nu la un nivel ridicat ci la boardul electronic, pana cand prietenul meu Vali mi-a facut o invitatie la un campionat de darts si spre surprinderea mea, evoluez destul de bine. Pai, ce sa zic, acum sunt aici si imi astept randul la joc cu gandul ca voi reusi sa fac fata „adversarilor” care nu sunt deloc incepatori ci chiar profesionisti.

Nu pierd timpul si ma relaxez pentru ca mai tarziu sa pot incepe linistit si fara stres de invatat pentru examene. Mai trebuie si cate o distractie in sesiune nu? Hai la darts. Va invit si pe voi sa priviti ba chiar sa jucati daca aveti sageti si chef de relaxare totala.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on ianuarie 26, 2013, in Iasi, Studenti and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza