Dorinta de copil

Stii momentul acela in care iti doresti sa fii copil si imprejurarile nu te lasa? Uneori iti doresti sa o dai in mintea copiilor insa nu prea mai poti sa te joci cu masinutele sau papusile caci nu e firesc pentru o varsta de om matur dar, cauti alte modalitati pentru a-ti indeplini scopul. Cu cauteva zile in urma ma gandeam la copilaria mea si la ce jocuri interesante aveam in fata blocului, cand mama striga la mine sa intru in casa ca e tarziu pentru un pusti de 6 ani. Ah, ce viata frumoasa, fara stres si fara batai de cap. De aceea imi doresc uneori sa ma intorc la copilaria mea zapacita si sa mai petrec cateva momente in amintirile acelor vremuri.

CaptureasasasasaAm auzit oameni spunand  ca ar vrea in anumite momente sa se intoarca la copilaria lor dar cu gandirea de oameni maturi. Eu ma intreb care-i farmecul sa fii un matur intr-un corp de copil. Bineinteles, astea-s doar vise si uneori devin cam greu de inteles. Eh, ideea e ca trebuie sa schimbam cumva ideea de jocuri din copilaria noastra cu ceva mai interactiv. La varsta adolescentei apar alte jocuri, cele online, cu mai multa violenta, dar parca uneori e mai „sanatos” sa apelam la jocurile online bine conturate pentru copii zilelor noastre. Este asa de placut sa stai in fata calculatorului si sa iti antrenezi dexteritatea la diferite joculete, incat uneori zic ca nu mai vreau sa plec. Jocurile online pentru copii mi-au captat atentia de cativa ani si uneori las in arhiva jocurile pompoase care apar pe zi ce trece si imi ocup timpul cu un joculet interesant gasit in platformele online.

Ofera-i distractie copilului din tine!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on ianuarie 5, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Comenteaza