Viitorul motociclismului alaturi de Ferrari

Cum ar fi viitorul daca Ferrari ar construi si motociclete.
Răspunsul destul de simplu şi rapid, poate face pasionaţii de motociclete şi vehicule create pentru viteză sa viseze mult pe baza acestei idei. Aceeaşi idee a fost luată în serios de designerul industrial Amir Glinik şi de-a lungul a trei ani el a creat un model 3D complex al unui bolid cu două roţi care ar putea purta cu mândrie sigla caluţului cabrat. În mod surprinzător, a avut o mică sursă de inspiraţie din istoria bogată a companiei: o motocicletă roşie din 1953 pe care scrie Ferrari.

motocicleta-ferrari-2

Glinik a construit motocicleta de la interior spre exterior, începând cu cadrul şi motorul. Acesta din urmă provine de la un Ferrari Enzo, dar au fost păstraţi doar patru cilidri din motive evidente. Două grile imense pentru captarea aerului se găsesc în spatele roţii din faţă, cu lamele controlate electronic, ele putând acţiona şi ca o frână de aer. Carena motocicletei este dintr-o singură bucată, singurele elemente de construcţie ce ies în relief fiind oglinzile, ghidonul şi pedalele. Pentru oglinzi şi pedale, designerul s-a inspirat de la bolizii actuali Ferrari. În cazul mânerelor ghidonului, sursa a fost manşa avionului de vânătoare F-16 al aviaţiei americane. Furcile grose sunt făcute să susţină două roţi impunătoare ca şi dimensiuni, iar discurile de frână au devenit inele de-a lungul perimetrului jenţilor.

motocicleta-ferrari-5.jpg

Pentru a păstra liniile aerodinamice specifice unor embleme ale mărcii, cum ar fi Ferrari 246 GTS Dino, s-a renunţat la parbriz şi la ceasuri. Toate informaţiile de care are nevoie motociclistul sunt incluse pe un ecran sensibil la atingere situat pe rezervor. Ceea ce trebuie subliniat în cazul acestui concept îndrăzneţ este că nu avem de-a face cu o schiţă în creion transformată în machetă 3D. Amir Glinik a construit motocicleta în detaliu, folosind elemente componente realiste, dovedind cunoştinţe avansate de mecanică a vehiculelor si nu doar insa legitim in urma ultimelor prezentari pe aceasta tema, se naste intrebarea:
TU unde te regasesti?
Esti nostalgicul impatimit de clasica motocicleta sau simti ca ţi-ar placea inovatia viitorului in tehnologie la nivelul celor doua roţi?

Sursa autor: Mircea Ciresaru
Sursa foto: go4it.ro

Reclame

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on aprilie 22, 2018, in Motocicleala and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: