De ce scriu pe blog si ma identific ca blogger…!

slide-1-1024

Salutare. Nu am mai scris un articol de vreo 3 luni insa asta nu insemna ca m-am retras. I’m still here. No, am luat o pauza deoarece am avut o perioada mai incarcata, mutarea jobului dintr-un oras intr-altul si cel mai important am inceput sa lucrez la o noua nisa pentru blogul meu si ma gandesc sa deschid categoria moto. Nu stiu cand voi face acest lucru deoarece sezonul moto a cam luat sfarsit, cu toate ca eu mai ies uneori, cand e mai dulce vremea insa tot alaiul important va ramane pentru sezonul viitor cand imi voi schimba si motorul si voi putea da start cu adevarat unei categorii moto. Pana atunci insa, am de gand sa scriu chiar daca oficial nu deschid categoria si nu voi putea veni cu filmari din trafic. Nu, nu sunt moto vlogger si nu voi fi niciodata. Las aceasta sarcina in seama celor priceputi care fac asta de ceva timp. Ii urmaresc cu placere pe Bandit, NakedDude si MotorBike , si le apreciez munca insa nu am destul timp pentru a fi moto vlogger. Eu sunt blogger de ani buni si imi propun sa raman la partea cu scrisul. Voi avea si cateva filmari insa vreau sa ma axez mai mult pe tehnic, pe modalitati de intretinere, reparatie, cum schimbi piesa X, cum reglezi piesa Y sau cum sa-ti intretii motorul in parametri.  Daca esti pasionat de motoare sau daca vrei sa iti iei unul iti recomand sa ii urmaresti pe tipii astia ca sunt dementiali. Eu ii urmaresc de aproximativ un an si stiu ce zic. Intra si o sa vezi.

Acum hai sa trec la adevaratul motiv al acestui articol. Cei care ma cunosc stiu ca la profilul personal de facebook am atasat faptul ca am un blog si sunt blogger, ca doar nu scriu pe peretii garii. Am momente cand sunt intrebat chiar si pe pagina dedicata acestui blog „de ce ma intitulez ca blogger si de ce am impresia ca sunt blogger daca nici macar nu am un domeniu propriu?”… No, hai sa-ti explic ceva ce multi nu inteleg sau nu stiu sau nu vor, dar ii ajutam. In primul rand fac asta din 2009 pe platforma wordpress si din 2007 pe blogspot. Nu am trecut la un domeniu .ro deoarece nu consider ca este necesar. Nu fac bani din blogging (in general) si imi este destul de bine in situatia de fata. Eu scriu in mare parte informatii tehnice, mecanice, chestii aplicate, care ii indruma pe cei ce vor sa se ajute singuri in rezolvarea unei probleme de natura tehnica intr-un domeniu pe care l-am adoptat in experientele mele practice de pana acum.
Vreau sa ma consider blogger deoarece am un blog, il mentin, scriu articole folositoare pentru foarte multi cititori si asta pe mine chiar ma bucura. De asemenea ma motiveaza si faptul ca cititorii imi trimit mesaje si imi multumesc pentru informatiile pe care le-am oferit. Daca am putut, le-am zis si asta a fost. Nu conteaza daca am sau nu un domeniu. Esti blogger atunci cand aduci informatii diferite fata de toata nebunia asta de presa scrisa si controlata financiar, atunci cand spui lucrurilor pe nume si nu te ascunzi dupa cenzura, atunci cand informatiile pe care le oferi sunt de calitate intr-un anumit domeniu. Daca esti un hater care abia asteapta sa carcoteasca pe la colt de strada si sa arate cu degetul, te invit afara prin apasarea butonului X atasat la pagina deschisa.
Blogging-ul nu e un job, e o pasiune, o modalitate de a impartasi anumite ganduri si informatii cu oameni pe care nu ii cunosc si cel mai probabil nu ii voi cunoaste niciodata. Am 3 bloggeri in Iasi pe care ii urmaresc si pe care ii cunosc si cu care am mai tinut legatura. Alexandra Bohan, o tanara simpatica si energica care te invaluie intr-o poveste de cuvinte,  Adrian Monoranu cunoscut si ca proful de marketing de la FEAA, blogger care scrie chestii interesante daca vrei sa iti mai deschizi mintea spre aceasta nisa si Catalin Baciu , un tip cu care ai ce discuta, un om care reuseste mereu sa puna orice situatie intr-o lumina amuzanta si sa te faca sa razi. Cei trei muschetari de mai sus sunt mai bloggeri decat mine si cu toate astea ii respect. A fi blogger nu inseamna sa fii hater, sa fii carcotas la fiecare musca care bazaie unde nu-i treaba ei sau sa iti afirmi superioritatea in blogosfera nationala prin criticarea si denigrarea altor persoane din aceeasi breasla. A fi blogger inseamna sa fii responsabil pentru ceea ce scrii, pentru ceea ce spui si atunci cand cineva vine si-ti spune ca esti naspa sau ca nu te pricepi sau ca informatiile pe care le oferi tu sunt „de cacat”, sa ai puterea sa-l intrebi de ce dracu nu incearca el mai bine decat tine…

Prieteni de pe facebook care ziceti ca nu-s blogger, de ce nu faceti voi mai mult decat mine? Stiu, e mai comod sa stai si sa citesti, sa comentezi neavizat pe la diferite articole de la diferiti bloggeri, sa fii un fel de spammer nerecunoscut de sistem decat sa pui mana sa faci ceva constructiv cu viata ta…

Daca vrei sa te inveti – invata pe altii! – Cicero

 

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 15, 2017, in Ganduri and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

