Viata pe doua roti si haterii comunitari

Salutare din nou. M-am invartit mult timp in jurul cozii… pardon, in jurul gandului de a scrie sau nu despre motociclisti, viata pe doua roti si haterii care ataca continuu comunitatea moto insa acum mi-am gasit timp, energie si putina inspiratie pentru a aseza nervii intr-un mod cat de cat placut. Nu sunt motociclist de mult timp insa am mai avut de-a face cu cei pe doua roti si in trecut iar experienta si clipele petrecute in „gastile moto” m-au ajutat sa invat chestii pe care nu le-as fi putut invata din carti. Apropo, pentru cei care stau in spatele unei tastaturi si afirma faptul ca gastile moto sunt niste huligani, pot sa infirm cu incredere ceea ce spui. De fapt, noi motociclistii nu suntem nici huligani si nici antisociali. De ce ma iau asa tare in articolul asta? De vre-un an urmaresc un blog cunoscut si de voi cititorii si pe care nu il voi face public, un blogger cam hater cand vine vorba de motociclisti. Are nenumarate articole legate de comunitatea moto si in care nu face nimic altceva decat sa discrediteze aceasta comunitate. O sa se simta singur cand va citi asta.

maxresdefault

Cred ca fiecare dintre voi ati vazut motociclisti in trafic si cu toate ca se baga printre masini la semafor, fac asta deoarece dimensiunile motorului le permit acest lucru. Esti invidios ca prinzi acelasi semafor de 4 ori la ora de varf? Pai de ce nu-ti cumperi un motor si ti-ai usurat viata… In Romania motociclistii care merg intre benzi la semafor sunt criticati, injurati sau sicanati de catre ceilalti participanti la trafic, insa culmea este faptul ca ei nu incalca nici o regula. Stiai ca in multe tari europene aceasta manevra facuta de catre motociclisti este legala? Iti spun eu ca nu stiai… Stiai ca si in Romania se poate face acest lucru fara ca eu, motociclistul sa incalc vreo regula de circulatie? Iti spun tot eu, nu stiai. Nici un politist nu ma poate acuza ca am depasit coloana la semafor, doar daca am intrat pe contrasens, insa daca raman pe sensul meu de circulatie nu se considera depasire si nu ma incadrez in nici o contraventie. Stiai asta? Iti spun tot eu, nu stiai. Stai jos, ai 4 la aceasta lectie de legislatie rutiera.

Stiu, te-ai plictisit, te-ai enervat, probabil esti un sofer de BMW, Audi, Dacia etc. care nici nu observa cand un motociclist trece pe langa tine sau poate esti un sofer prudent care constientizeaza faptul ca mai exista si motociclisti in trafic. Si eu sunt sofer de autoturism, insa casc ochii de doua ori ca sa nu belesc… hmm hmm… Ca sa fac pe plac frustrarilor tale, legat de ce am spus mai sus, sunt perfect constient ca printre motociclisti exista si nebuni de-a dreptul pentru care e mai important sa ajunga la 300km/h decat sa absoarba energia pozitiva la 80km/h, in timp ce motorul toarce ca un tigru si fetele arunca cu zambete. Exista si nebuni, nebuni care sunt tot motociclisti si pe care ii vedeti, ii injurati si apoi aruncati cu noroi in fiecare motociclist pe care-l intalniti. E normal sa existe un razboi nescris intre soferi si motociclisti. O mare parte dintre soferi sunt neatenti, indiferenti si de-a dreptul nesimtiti, in timp ce motociclistii se bazeaza pe faptul ca si pentru soferii de autoturisme s-au inventat cele doua jucarii laterale numite oglinzi…

Citisem recent pe „zoro blog”, (bloggerul care se hraneste cu articole scrise impotriva motociclistilor), o chestie cum ca noi motociclistii n-ar trebui sa mai incercam sa facem campanii de constientizare a faptului ca existam in trafic, deoarece tot noi suntem vinovati. Pai mai omule, cum dracu suntem noi vinovat cand voi soferii iesiti din coloana de la semafor in in fata noastra, fara sa semnalizati si fara sa va asigurati sau intrati pe contrasens in fata motociclistilor, sau intoarceti pe linie dubla continua constienti fiind ca manevra asta este interzisa..?? Cu ce sunt eu vinovat ca vin pe contrasens si tu nu te uiti pe unde mergi? Eu pe motocicleta sunt de 10 ori mai atent decat un sofer deoarece o groapa mai mare luata in roata din fata e o cazatura sigura si plimbare cu SMURD la spital insa la tine o groapa luata e o plimbare la mecanic in cel mai rau caz. Eu pe motocicleta trebuie sa am grija si la tine, soferul autentic de Romania care-si gaseste orice alta ocupatie la volan, decat cea pentru care se afla acolo…

 

Un lucru este cert. Sunt putini soferi care inteleg cu adevarat un motociclist si nu ma voi chinui sa dau prea multe explicatii, decat cele de baza pe care ar trebui sa le cunosti deja…

audi-A4_A2

Acum am devenit si eu hater. Urasc prostia si aroganta de care unii pot sa dea dovada cu o usurinta iesita din comun. Apropo, maestre „zoro blog” noi motociclistii nu ne numim DONATORI DE ORGANE. Asta-i o replica inventata de carcotasi care nu au ce face altceva decat sa stea cu o bere in mana la crasma locala si sa-si dea cu presupusul despre teoria relativitatii spatiului si timpului.
POTI SA NE NUMESTI DONATORI DE ORGASME…

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 12, 2017, in Motocicleala and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

