Strategii parlamentare de a scapa ieftin din incurcatura protestelor

Am fost acolo. Am fost prezent in Piata Universitatii in prima seara de proteste, seara in care au participat aproximativ 30 mii de oameni. Am fost acolo si am simtit furia si motivatia tinerilor din piata. In seara aceea am facut o schimbare si a cazut Guvernul Romaniei desi eu unul nu aveam sperate ca vom realiza asta intr-un timp atat de scurt. Dupa acea seara cand a fost batut un record la numarul de oameni iesiti in strada au continuat protestele pana acum si cred ca vor continua si de acum inainte insa la un randament mai scazut.

Cei iesiti in strada printre care ma numar si eu, au venit cu cereri care mai de care mai ciudate si mai cioplite sau nu, insa pana la urma s-au concretizat anumite cerinte care ar trebui sa fie luate in considerare pe presedinte si sa fie discutate. Pe parcursul celor 7 zile de proteste parlamentarii, presedintele si cei responsabili pentru  gasirea unei solutii viabile au tras motanul de coada si au incetinit procesul in speranta ca timpul va rezolva problema numarului de protestatari din piata, astfel ei putand scapa ieftin din mizeria in care se afla acum.

Demisia guvernului este doar praf in ochi si pana nu se ajunge la responsabilizarea celor vinovati pentru coruptie si pentru ultimele evenimente tragice, nu vom putea merge inainte asa cum ne dorim. Sincer sa fiu la prezidentiale am votat o schimbare, am votat cel mai putin rau din tot raul posibil insa mi-am dat seama dupa aceea ca de fapt presedintele nu este un mare rau ci este o marioneta dirijata care nu poate sa-si impuna punctul de vedere deoaree este prea mic.

Fac un apel la toti cititorii, la toti cei care ies in strada si isi cer drepturile. Am fost prezent in piata si am observat cum scade puterea grupului deoarece au aparut spiridusi care divizeaza unitatea si care schimba regulile, am observat cum incearca sa ne schimbe ideile. NU VA LASATI INFLUENTATI DE MARIONETE, NU RENUNTATI LA IDEILE CARE VA DEFINESC, NU UITATI PENTRU CE ATI IESIT IN STRADA.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 8, 2015, in Ganduri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

