Raportul calitate-pret, cel mai important aspect.

Nu, nu o sa vorbesc despre teoria din spatele raportului calitate-pret si nici nu voi dezbate subiecte incalcite si de neinteles. Eu doar sunt fericit si multumit. Stii cum e cand vrei sa te muti intr-o casa noua, ca trebuie sa-ti faci tot felul de mofturi pentru a fi multumit, sa iti multumesti si iubita si catelul si pisica si papagalul? Ei bine, asa am fost eu pana acum doua saptamani cand am terminat de pus parchetul si de montat scarile interioare in casa si a trebuit sa impac pe toata lumea. Pana acum o luna si cateva zile cautam ca nebunul firme care sa-mi puna parchet in casa, parchetul sa fie de calitate, pretul accesibil, culoarea sa fie in paleta de preferinte a iubitei, sa fie rezistent la zgarieturi caci pufosenia ham-ham are obiceiul sa faca drift-uri prin casa si asa mai departe, fiecare cu ce-l doare. Pe mine ma interesa sa imi echipez casa repede, eficient, fara prea multa mizerie si intr-un timp relativ scurt.

Nu este necesar sa ma criticati caci eu stiu asta. Sunt pretentios si vreau calitatea pe primul loc. Sincer sa fiu am cautat de mi-au sarit capacele o firma care sa-mi aduca parchetul dar sa-l si montele la un pret rezonabil. Devenisem un call center oriunde ma aflam. Vorbeam doar despre asta si telefoane peste telefoane doar cu impresii, posibilitati, mofturi, amanari dar nimic concret. Mah, parca nu ii gaseam liberi. Intr-un final povestea asta ajunge la un amic din Targu Neamt care imi spune el ce sa fac. Imi da un numar de telefon, imi spune sa sun si sa discut problema mea. Speranta moare ultima, asta e clar, dar nu credeam ca voi rezolva asta asa de repede. Omuletul de la celalalt capat al „firului” a fost prompt, responsabil si la obiect. Aproape ca ma incurcasem si nu mai stiam ce sa-i spun, deoarece aveam senzatia ca este ireal, in sfarsit cineva cu care ma pot intelege omeneste. Am dorit montaj parchet stratificat si am gasit foarte repede la un pret foarte bun. Am discutat cu ei si despre montaj scari interior asa ca un bonus personal caci trebuia sa mai fac niste modificari si am gasit.

Randurile acestea le scriu pentru a promova ceea ce merita. Intotdeauna cand am avut parte de un tratament corespunzator ca si client si am fost mai mult decat multumit, mi-am exprimat multumirea mea pe blog pentru ca si alti cititori sa-si aduca aminte de oamenii care sunt cu adevarat seriosi. Baietii au fost seriosi si cu bun simt, mereu axati pe calitate si mereu au dorit sa stie si parerea mea personala cand incepeau sa faca ceva, nu ca as fi eu vreun profesionist, caci mai degraba sunt afon la capitolul acesta insa au vrut sa se asigure ca ceea ce vor face este pe placul meu. Astfel de oameni merita promovati.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 2, 2015, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

