Despre recomandarile online si profesionisti.

Proaspat venit din concediu, acum cateva zile v-am povestit o patanie de a mea din Brasov si cum am reusit sa ma aleg cu ceva in plus. Va povesteam ca mi-a murit clima cand afara erau 35 de grade si ca am fost refuzat de vreo cateva service-uri din Brasov pe motiv ca nu am programare. Problema sa rezolvat repede, deci nu incurcam nici o programare, oricum, am reusit sa-i gasesc pe cei care mi-au oferit mai mult decat ma asteptam. De obicei cand o patesc si cineva, o firma sau un om imi sare in ajutor si sunt de la multumit in sus de serviciile oferite, ajung sa recomand si altora pentru a beneficia de servicii profesioniste. Am recomandat un service auto Brasov care si-a facut treaba mai mult decat bine.

CaptureIeri dimineata un prieten din Brasov care mai citeste printre timp articolele mele ma contactat pe facebook, nicidecum pe blog din rusine probabil si-mi spune ca si-a luat o teapa mare cu un service care nu si-a facut treaba, dupa care ma intreaba foarte serios daca recomandarea mea e pe bune. Eu i-am spus sa incerce si se va convinge singur. Nu te poti convinge de ceva cu adevarat decat dupa ce ai incercat. Daca ai ochiul format iti poti da seama de anumite aspecte dupa care poti sa faci o caracterizare a unei firme sau chiar persoane, dar asta nu iti ofera garantia de convingere 100% ca serviciile vor fi intr-un anumit fel. Ajungem tot la stadiul incercarii. Acum dupa ce l-am trimis la acel service auto Brasov abia astept sa-mi spuna parerea lui si daca va veni cu detalii, voi veni si eu cu detalii pentru voi, pentru a va intari increderea, in caz ca veti avea nevoie vreodata de o reparatie si sunteti in trecere prin Brasov.

Recomandarile mele sunt doar niste cuvine puse intr-un articol ca drept multumire pentru ca acel service mi-a salvat concediul, caci altfel as fi ajuns la destinatie ca o gaina plouata sau mai bine zis transpirata. Eu nu-ti spun sa ai incredere in ceea ce recomand, ci iti sugerez sa incerci chiar tu pentru a te convinge. Au mai fost cateva recomandari cu ceva timp in urma si am fost fericit cand am primit raspunsuri la acele articole de la oameni care spuneau ca din trecere a vazut recomandarea, a citit de curiozitate si cand a avut o problema si-a amintit ca cineva a facut o recomandate online si sa bucurat sa afle ca de fapt el nu citise un simplu articol ci a aflat o informatie utila care i-a fost de folos mai tarziu.

Incearca si tu sa te bazezi pe recomandarile facute de cei multumiti caci sunt cele mai bune!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on August 15, 2015, in Auto-Moto and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

