Un profesionist in drumul meu

Circula o teorie nescrisa intre soferi care spune cam asa: „cand pleci la drum lung trebuie sa-ti verifici masina„. Pe langa asta, teorii sunt multe dar practic cam uiti de ele. Este adevarat ca atunci cand pleci la drum lung este recomandat sa faci o verificare la masina sa dai check la sistemele de baza si de siguranta. Eu unul recomand o verificare a anvelopelor si a presiunii din anvelope, o verificare a extingtorului, a trusei medicale si a triunghiului reflectorizant (sa le ai la tine ca nu prea ai ce verifica), sa-ti verifici franele si directia daca crezi ca e necesar, daca uleiul isi termina orele de exploatare este recomandat sa-l schimbi deoarece la un drum lung motorul este solicitat, mai ales cand mergi la munte si incerci sa faci offroad cu o masina care nu-si permite sa vada gropi cu namol si drum forestier de calitate buna. Vorbesc din experienta.

Service auto BrasovPovestea suna cam asa. Saptamana trecuta am decis sa-mi petrec cateva zile din concediu la munte si bineinteles ca orice sofer responsabil am dat check la sistemele importante. Mi-am schimbat uleiul la masina, am verificat franele, anvelopele si in rest nimic deoarece nu aveam probleme. Mi-am luat rucsacu cu cortul si sacul de dormit si m-am indreptat spre Brasov, spre un locusor ascuns de ochii lumii pe care il stiu din drumetiile din timpul facultatii cand mergeam cate 30 de persoane cu cortul prin munti si ne traiam viata de student la maxim. Am ratat iesirea la timp din Bucuresti si am prins un trafic infernal si o caldura insuportabila de abia abia facea fata aerul conditionat. De trafic mai scapi, dar de caldura cam greu. Cu aerul conditionat aproape la maxim am ajuns pana aproape de Brasov unde surpriza, am ramas fara frig in masina. Panica panica  panica deoarece nu e placut sa conduci fara AC intr-o zi torida cu 35 grade la umbra dupa cum se laudau cei de la meteo. Internetul e cel mai bun prieten cand ai o problema in cautarea unui service sau ceva de genul. Ma, am dat vreo 8 telefoane si toti imi spuneau ca sunt ocupati, ca nu au timp, ca trebuie sa-mi fac rezervare, ca au deja rezervari.. „– Ba nene, vreau sa-mi repari ceva pe loc ca nu mai suport sa stau fara AC. – Nu se poate domnule, trebuie rezervare ca suntem ocupati.” Sa fiu al naibii daca ii inteleg pe unii, de parca le-as fi cerut sa-mi faca gratis. Eu am invatat un lucru inca din liceu de cand am pus piciorul pt prima data in masina si cu permis in buzunar si anume ca atunci cand cineva are o problema, este dispus sa-ti plateasca cu 10% mai mult daca il rezolvi pe loc. In fine, problema rezolvata cand am dat de un service clima auto Brasov. Ma, deci m-am mirat cand am auzit. „da domnule, veniti la noi si se rezolva. Daca nu reusiti sa ne gasiti ne sunati din nou sa va ghidam.” Am ajuns si ma abordeaza un domn care sa prezentat ca fiind inginer si care sa oferit foarte incantat sa ma ajute cu problema mea. L-am intrebat de curios ce eram, cum de nu m-au pus si ei sa astept sau sa ma programez. Raspunsul lui mi-a schimbat ziua. „Ne dorim ca toti clientii sa beneficieze de serviciile noastre cat mai repede si calitatea este pe primul plan”. Eu sunt un om care tin foarte mult la calitate si asta mi-a schimbat ziua. Parca uitasem de AC, de tot.

Stiti cum se face cu diagnoza la masina inainte de a pune mana sa desfaca ceva si pentru simplul fapt ca am mers la ei si am ramas la acel service in ciuda faptului ca erau ocupati, mi-au facut si un cadou de drum bun. Ca si bonus mi-au facut un reglaj al geometriei la roti si mi-au reglat directia cu aceasta ocazie, ca de la gaurile din Bucuresti pe care le tot iau am ajuns sa cred ca volanul face misto de mine si nu sta drept. Daca ajungi prin Brasov sau daca esti din Brasov recomand cu incredere sa mergi la baietii astia. Cauta si tu pe google diagnoza auto brasov si unde vezi Optimal Auto acolo te opresit.  Sunt profesionisti si sunt in favoarea clientului. Mie mi-au dat dovada de responsabilitate.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on August 11, 2015, in Auto-Moto and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

