Cu ea totul e diferit

Urmeaza sa ma maturizez si sa ma mut impreuna cu ea. Evident nu am cea mai primitoare locuinta, dar am o luna la dispozitie sa o fac sa arate ca un camin unde sa se simta si ea in largul ei. Daca pana acum 2 farfurii si cateva tacamuri imi erau suficiente, probabil ca pe viitor voi avea nevoie de o oglinda decenta, un set de farfurii si alte obiecte ce mi se pareau inutile. Pentru a reusi sa fac totul in cel mai scurt timp am inceput sa caut online tot ceea ce e necesar intr-o casa pentru ca doi oameni sa poata convietui impreuna. Astfel am reusit sa-I gasesc pe cei de la homex.ro.

casaMi-am facut un calcul sa vad daca m-as incadra cu bugetul si am ales ceea ce era prioritar. De la vesela, oglinzi, uscatoar de rufe pana la suport de pantofi. Ma gandesc ca ea nu are doar 3-4 perechi de pantofi ca mine. De asemenea ma indoiesc ca aruncatul hainelor prin casa va deveni o obisnuinta. Ma sperie oarecum gandul ca asta inseamna o responsabilitate mult mai mare pentru mine. Nu mai imi permit sa fiu dezordonat, nu mai imi permit sa schimb joburile ca pe sosete si cu atat mai mult imi doresc ca povestea noastra sa mearga.

Mi-o si imaginez stand in fata oglinzii, pudrandu-si nasul, vopsindu-si pleoapele si aranjandu-se pentru mine. Sau pentru ea. Cine stie. Imi doresc sa am parte de serile linistite in doi in care sa putem gati impreuna si apoi sa spal vasele in timp ce discutam nimicuri.

Mi se pare incredibil cat de bine poate mirosi la ea si cum e decorat totul cu bun gust. Inca ma intreb cum de a acceptat sa locuiasca impreuna cu mine cand stie ce imprastiat sunt. Oricum ii voi demonstra ca nu am fost o alegere gresita si ca pot fi la fel de organizat cum e si ea. Daca atunci cand eram singur nu ma interesa foarte mult cum arata apartamentul meu, acum chiar imi doresc sa fie totul ok pentru ca nu mai e vorba doar de mine.

Alaturi de homeX am reusit sa aleg majoritatea obiectelor pentru bucatarie care m-am gandit eu ca ar fi necesare, obiectele sanitare de care e nevoie in orice caza si ustensila cea mai importanta pentru o femeie: oglinda. Stiu cat tine la cum arata si cat de atent se machiaza sa arate mereu bine. Cu siguranta si ea va fi incantata de alegerea mea.

Acum toti avem o perioada in care trebuie sa ne maturizam. Momentul meu e acum. Asta nu inseamna ca si al vostru trebuie sa vina cat mai curand, dar trebuie sa va ganditi ca atunci cand vine e important sa fii pregatit si sa te gandesti la doi nu doar la tine.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 29, 2015, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

