Si adultii ajung sa fie din nou copii

Am o clasa de kinderi superba la gradinita, care pentru fiecare realizare merita o recompensa. Cum ei profita de fiecare ocazie, nu aveau cum sa uite de iepuras pe care il asteapta de cand a plecat Mos Craciun. Da, asa sunt copiii si ma simt implinita ca si educatoare cand ii vad cum se formeaza si cum cresc sub ochii mei. Incerc sa-i fac sa se simta la gradinita ca acasa si sa nu le lipseasca nimic. Nici macar cadourile pentru sarbatori. Evident anul asta dupa o discutie cu parintii si stabilirea unui buget pentru fiecare cadou am optat pentru o comanda de jucarii copii.

ursIn fond inca trebuiau sa se bucure de copilarie si sa profite de orice ocazie pentru a primi un cadou. Evident avem o lista unde este trecuta fiecare dorinta a fiecarui suflet ce se dezvolta sub ochii mei. Astfel ca intru si eu o data cu ei in febra pregatirilor si sunt atenta la ce-si doreste fiecare. Mi se par atat de simpatici atunci cand la intrebarea: “Ce-ti doresti de iepuras?” primesc cele mai sincere raspunsuri: o masinuta, o jucarie, o papusa mare, un ursulet roz, o girafa cu gatul lung, sau un iepuras galben.

Da, cei mici stiu inca sa se bucure de lucrurile marunte si le poti aduce zambetul pe buze fara prea mult efort. Asta incerc si eu sa fac zi de zi pe langa ajutorul care il ofer atunci cand vine vorba de dezvoltarea unei personalitati creative.

Nu am fost niciodata pro pentru calculatoare si tehnologie. Nu pentru copiii care inca nu s-au pus in pielea lui spider-man sau a cenusaresei. Ei inca au nevoie de basme, de o lume fericita, de un glob al lor de cristal unde sa-si dezvolte visele, sa-si exprime dorintele si sa se formeze pe diverse laturi. Evident nu toti vor fi doctori, avocati, muzicieni sau scriitori, dar e important sa stie ca pot face si asta daca asta este visul lor.

RoboDupa ce am intocmit o lista cu ce-si doreste fiecare, am vazut cat mai am in contul celor de la Toyz.ro de la ultima comanda pentru ca da ei ofera un discount de 2% pentru fiecare factura, discount ce poate fi folosit la urmatoarele achizitii. Cu putina contabilitate m-am incadrat in buget si am putut sa aleg cate ceva frumos pentru fiecare pitic.

Evident parintii celor mai noi din grupa au fost sceptici dar dupa ce au vazut stiri despre jucarii in special despre jucariile celor de la Toyz sau convins ca nu avem cum sa facem o alegere mai buna. In fond jucariile sunt calitative, livrarea promta exact cum avem nevoie, iar preturile decente.

Acum nu ne mai ramane sa asteptam decat iepurasul cu aparatele foto pregatite pentru a imortaliza zambetele lor mici.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 28, 2015, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

