Bani castigati cu cap

Mi-au placut mereu banii, iar mai mult decat asta mi-a placut sa-i fac usor. Intre baieti nu ai timp sa-ti lipseasca ceva. Dupa cursuri un suc, a doua seara un club, urmatoarea la cafea cu o tipa si spre dimineata cu alta. Nu e usor sa tii ritmul. Nu e usor nici sa-ntretii bugetul. Astfel ca am inceput sa ma interesez de cateva analize forex.

Auzisem in treacat niste prieteni vorbind despre forex, auzisem despre piata de capital imensa si stiam ca pot face bani la fel de usor pe cat i-as fi putut pierde. Nu imi doream sa risc. Vroiam sa investesc putin, sa vad exact cu ce se mananca si apoi sa ma hotarasc daca voi continua sau voi spune pas.

Top BrokeriDe la un amic am reusit sa aflu despre FX Leader. El deja se baza pe topurile si analizele lor. Astfel ca am putut sorta brokerii in 2 categorii: cei care sa ma ajute sa fac bani si cei care ar putea sa ma ruineze. Ce e cel mai important e ca topurile lor sunt facute pe baza notelor si comentariilor date de utilizatori.

Ce ma interesa extrem de mult era decizia pe care trebuia s-o iau in privinta intermediarului. Da, brokerul este cel mai important, iar daca tot vrei sa joci la bursa alegi pe cineva care sa faca fata in nici un caz un incepator. Facusem research si inainte dar nu reuseam sa inteleg toate detaliile, cu atat mai putin opiniile utilizatorilor. Am intrebat prieteni si totusi in cele din urma am decis sa ma bazez pe cei de la FX Leader. Am facut alegerea corecta. De-a lungul timpului am si pierdut si am si castigat. Dar nu-mi pare rau de absolut nimic.

A existat targul de joburi unde am reusit sa prind un loc de munca decent, dar care nu-mi acoperea cheltuielile. In fond poti munci uneori si 25/24 fara sa simti un progres. Eu mi-am dorit mai mult. De aia am preferat sa risc la bursa. Acum, dupa ceva timp, pot spune ca sunt multumit de alegerea luata. Nu am facut totul peste noapte, dar jobul nu mai reprezinta un stres, iar venitul principal provine din jucatul la bursa.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 28, 2015, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

