Eu si calatoriile mele prin Europa

Cred ca exista persoane pe lumea asta pentru care am face absolut orice. Pentru mine o astfel de persoana e mama. In fiecare an cand e vorba de ziua ei imi doresc sa-i fac un cadou original care sa-i placa si evident sa-i fie si util.

De la an la an devine din ce in ce mai greu din simplul motiv ca e o femeie care a muncit toata viata ei si nu-i lipseste mai nimic. Ce as putea sa-i ofer eu si ea sa nu aiba? Astfel ca pentru anul acesta m-am gandit ca i-ar face bine o mica escapada printr-un oras european. Problema era ca trebuia sa ma incadrez intr-un buget. Intre avion si o cazare trebuia sa cheltui o suma decenta, dar sa-mi ramana si mie bani suficienti pentru restul lunii.

AirlinesDupa ce am stat mai mult pe ganduri am inaintat o cerere de concediu de la munca si am decis ca putem vizita impreuna Bruxelles. Am optat ca de obicei pentru bilete avion Aerolines, iar pentru cazare am intrebat tot la ei de o locatie draguta, aproape de principalele obiective turistice, dar care sa nu ma bage-n faliment.

Am optat pentru o iesire de vineri pana duminica inclusive in care trebuia sa stam mereu impreuna sis a vizitam piata mare din Bruxelles, parcul Jubileului, catedrala Sfantul Mihail si Sfanta Gudura precum si Teatrul Regal al Monedei acolo unde a fost declarata independent Belgiei.

Ei bine dupa ce am planificat tot si am cumparat ce era de cumparat am anuntat-o si pe mama ca vom petrece Pastele impreuna drept cadou de ziua ei. Pentru ca sunt genul de copil ce nu ajunge foarte des pe-acasa si orice varsta as avea eu tot printesa ei cea mica voi fi, a fost nu incantata ci  mega incantata. Nu o mai auzisem demult razand.

I-am prezentat scurt un itinerariu dupa care m-a intrebat amuzata: “Pai cum? Ajungem la Bruxelles si nu incercam ciocolateriile? Ce excursie e asta fara un astfel de obiectiv turistic?” Cand o auzeam atat de entuziasmata mi se facuse dor de perioada copilariei. Abia asteptam sa fim impreuna cateva zile, sa batem strazile-n lung si-n lat si sa ne bucuram de venirea primaverii.

Evident fara suportul celor de la Aerolines ma indoiesc ca as fi putut gasi o cazare mai buna in aceleasi conditii cu atat mai putin bilete de avion la un pret decent.

Paste fericit! Si incercati sa nu uitati ca un astfel de gest pentru ce-i dragi poate insemna mai mult decat credeti voi. In fond o reuniune cu familia e mereu bine venita.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 27, 2015, in Ziua de astazi and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

