Motor de Volvo pe tractor

Nu stiu daca ati mai vazut sau nu acest clip dar eu ma tin sa-l pun pe blog de vreo luna si nu am mai reusit. Tu ce-ai face daca ai avea un tractor si un motor puternic? Eu nu mi-as complica neuronii pentru a face ca tipul din video. Omul si-a modificat tractorul, putem spune chiar tuning la motor. Oare o fi bun la arat, la semanat, sau la alte munci agricole? Da randament mai bun sau e doar pentru distractie? Hai sa vedem!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 17, 2015, in Auto-Moto and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

