Coreea de Nord face jocuri cu masini???

Pyongiang Racer

Ce stii despre Coreea de Nord? Este acel stat („frate” cu Coreea de Sud) in care dictatura comunista inca nu a disparut, unde se intampla lucruri inimaginabile pentru secolul 21, unde locuitorii mor de foame si se gandesc ca tot mai bine e la ei in tara… cred ca sunt hipnotizati de frumusetea liderului lor.. Stai, nu asta am vrut sa spun, oricum nu conteaza. Daca  vrei vreodata sa ajungi in vizita pe acolo, incearca sa pierzi biletul de avion. Tara ta are nevoie de tine aici, nu acolo… Cat de gluma e gluma, sa trecem la esenta.

Citeam dimineata noutatile primite pe email de la echipa ProMotor si ma amuzam copios pe tema unui articol scris de un tip, probabil un editor partener la acel site. Omul spune ca a gasit un joc pe internet, un joc creat in Coreea de Nord si care se numeste Pyongiang Racer. Am citit ce a spus dar pana nu m-am convins eu, nu am crezut ca in era tehnologiei si a  conoasterii, cineva mai poate sa creeze asemenea catastrofe in materie de jocuri. O prietena de-a mea in anul 2 la Facultatea de Automatica si Calculatoare a creat un joculet pentru android de 10 ori mai fian decat acesta si mai bine realizat.

Toma necredinciosul din mine mi-a spus sa incerc si eu „renumitul” joc al coreenilor. Eu nu am rezistat 30 de minute cum a facut autorul de la ProMotor, ci in 10 minute m-am apucat de jucat Counter Strike pentru a-mi linisti nervii creati de jocul acela. Regulile sunt simple. Ai o strada mai mult dreapta, unde gasesti cateva butoaie pe care trebuie sa le iei pentru a nu ramane fara combustibil si mai gasesti niste cartonase care la fel trebuie colectionate, cartonse care cica te invata despre frumosul lor oras. Mai apare in peisaj o politista care te ia la intrebari cand atingi o alta masina, cateva intersectii in care nu ai voie sa virezi nici la stanga nici la dreapta si o linie sonora care ma face sa cred ca l-au introdus pe Super Mario cu tot cu linia sonora din joc, in acest joc stupid. Si gandeste-te ca acesta este primul lor joc cu masini… Imagineaza-ti peste 20 de ani la ce nivel vor ajunge. Vor intrece restul lumii in materie de jocuri. Ah, scuze, am uitat ca restul lumii nu sta in loc. My mistake.

Incercati si voi acest joc cu linia sonora a primelor orgi electronice din istorie…

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 5, 2015, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

