Lucrand la interioare

No, stii vorba aia romaneasca care spune ca „ieftinul este mai scump decat scumpul„? Ei vorba asta se aplica in general peste tot in jurul nostru. Eu am trecut recent prin asta si m-am lovit de ceea ce numim „vorba din popor”. Asta e o peripetie recenta de-a mea. Sincer, nici nu a avut timp sa se raceasca. Acum o saptamana am decis sa fac o investitie si sa-mi renovez apartamentul pe care il detin undeva in Bucuresti, apartament care a fost dat in chirie  de aproximativ 10 ani de cand am venit in moldova impreuna cu parintii. Ei, ca orice roman, m-am gandit initial sa-mi fac singur de treaba, ca oricum nu aveam ce face prin Iasi. M-am inarmat cu rabdare, si cu un prieten bun, am incalecat cei 80 CP a masinii si am galopat spre Bucuresti pentru a-mi renova apartamentul. toate bune si frumoase, am facut diverse chestii pana sa incepem asa zisa renovare, nu are importanta sa ma lungesc la povesti cu razboinici ai luminii. Prima zi a fost cea mai placuta pentru mine pentru ca trebuia sa distrugem ce nu-mi mai trebuia. Partea cu stricatul e cea mai usoara si nu-ti trebuie facultate. No, asa ca am distrus cam toata casa ca ulterior sa ne apucam de munca adevarata.

Ei acum vine si parea aia cu „ieftinul e mai scump…”. La plecarea spre Bucuresti mi-am propus ca intr-o saptamana sa fac apartamentul ca nou. Bugetul era prosper, nu se punea problema de materiale, singura problema care ne lovea mereu era faptul ca nu aveam nici o experienta in a face interioare. Nici nu-ti imaginezi ce „placut” a fost cand am descoperit cat de noob sunt la capitolul amenajati interioare. Ei, probleme trebuie rezolvate inainte de a ajunge la panica panica panica.

Daca nu stii ce sa faci, striga dupa ajutor. Asta am invatat in voluntariat pana acum si asta am facut. Oricum ar fi, nu e simplu sa ceri ajutor intr-un oras cu care nu mai fraternizezi de 10 ani, dar inca am trasaturi de bucurestean asa ca nu ma dau batut, nu ma pun jos si ma apuc de plans. Rezolvarile sunt peste tot mai ales ca goagles abia astepta sa-l folosesc. In fine, am cautat, am gasit o firma serioasa de amenajari interioare cu recomandari puternice, am chemat o echipa la fata locului, le-am aratat prostiile deja facute si i-am rugat sa-mi spuna daca si in cat timp pot remedia prostiile mele si sa renoveze apartamentul tot dupa viziunea mea.

In vreo saptamana de dormit pe la prieteni si de batai de cap am primit vestea cea mare care parca mi-a ridicat povara de pe inima. Apartamentul era renovat, tentativele mele de distrugator au fost remediate si totul era pegatit de primit oaspeti. Mai lipsea doar mobila care inca imi da batai de cap. NU ma hotarasc la modele, culori si alte chestii d-astea marunte, dar ajung eu si la capitolul asta! Pana atunci m-am intors la Iasi sa mai petrec timp pe meleagurile lui Cuza!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 29, 2015, in Ziua de astazi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

