Intre ambitie si necesitate

Sincer sa fiu, sistemele de securitate si supravegherea video nu este un domeniu forte al meu, deci nu ma pot lauda cu prea multe explicatii. Pe mine ma fascineaza tehnologiile in general, chiar daca despre unele nu stiu nimic. Sunt dispus sa trag cu urechea si sa bag la cap. Daca nu stiu, apelez la experti.

logoIntr-o zi pe cand eram la munca, printr-un ragaz de la desenele tehnice pe care le raztalmacesc zi de zi m-am gandit ca n-ar fi rau daca mi-as trage cateva camere de supraveghere la casa. E cam spontat si fara vreo noima ideea asta in mijlocul unui proces tehnic cu suruburi si piulite, dar asa-mi vin cele mai ciudate idei, pe care daca nu le notez, le uit la fel de repede. Cred ca traiesc in doua lumi in acelasi timp… ei, intr-o seara cu… luna plina, intr-una din acele seri cand nu ma transform intr-un petrecaret, imi savuram concediul pe terasa casei navigand pe internet cu viteza luminii si intre timp imi faceam curat in portofel, cand mi-am gasit geniala idee notata pe un colt dintr-o foaie de format A0 gasit la indemana, exact la timpul potrivit.

Mi-am schimbat termenii de cautare pe goagles si mi-am indreptat atentia catre camere de supraveghere video pentru exterior. Cred ca aveam o fantezie cu ideea asta. Ai mei nu au fost de acord invocand pretexte ciudate dar oricum neinteresante pentru mine. M-am informat putin, am gasit o firma promitatoare (http://supravegherevideo.com/camere-supraveghere/exterior), mi-am facut aprovizionarea online cu 5 camere si un hard, iar de restul m-am ocupat singur, pe proprie raspundere caci daca ceva se strica, pot sa-mi dau singur cu ceva in cap. Pai daca mie imi place sa mesteresc, crezi ca ma puteam abtine sa nu-mi bag eu nasul? Ei, mi-a luat vreo saptamana sa ma informez pentru ceea ce urma sa fac, dar stii cum e, „totul e bine cand se termina cu bine„. No, ideea e ca mi-am satisfacut moftul de a gauri peretii casei si a monta camere de supraveghere. Initial incercam totusi sa vad rostul acestei investitii si nu il gaseam, acum ma simt mai in siguranta, chiar daca in centrul comunei, unde am casa la tara, nu se intampla nimic niciodata.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 27, 2015, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

