Sistemul nu te vrea inteligent

In ultimul timp, mi-am alocat 2-3 ore pe zi pentru a face o mica cercetare pe internet legata de „mitul” care circula printre romani, si anume faptul ca sistemul nu te vrea destept. Am gasit numeroase dovezi care intaresc acest „mit” si ceea ce ma determinat sa continui sa ma interesez este faptul ca aceasta maladie nu este prezenta doar la noi. Este adevarat, ca in Romania lucrurile stau putin diferit si sistemul te vrea prost pentru a te putea manipula, dar adevarul crunt este acela ca marile puteri mondiale care promoveaza libertatea de exprimare, drepturile omului si mai ales libertatea la educatie, ingenunchiaza oamenii care se abat de la traseul impus, astfel acea libertate dispare subit. Din toata analiza mea, am ales un scurt documentar american care sa reprezinte aceasta idee si pe care l-am postat mai jos. NU am ales un exemplu din Romania, pentru a nu intari ideea heitarilor precum ca doar la noi se poate asa ceva… Vizionare placuta!!!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 14, 2015, in Descopera and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Din acest motiv am refuzat sa-mi las copiii la scoala, iesind de sub controlul so manipularea statului/organizatiilor.

    Apreciază

    • Asta e nebunie. Sa nu-ti lasi copii la scoala. Scoala ofera educatia necesara pentru dezvoltare, familia trebuie sa ofere restul de educatie care sa-l ghideze pe copil dupa principiile corecte. Un om educat, poate schimba un sistem needucat.

      Apreciază

      • De ce este o nebunie? Ca vreau sa-mi educ copiii si ca nu vreau ca guvernul sa mi-i indoctrineze? Cum poate un parinte sa-si invete copilul principiile corecte atunci cind la scoala invata opusul?

        Apreciază

      • Scoala nu invata pe nimeni opusul. Scoala ofera educatie. Familia trebuie sa ofere calea corecta.

        Apreciază

      • Da, asta vrea statul ca oamenii sa creada. Tine de indoctrinarea care o fac de zeci de ani. Scoala te invata ca e bine sa furi, ca parintii nu au nici o autoritate, ca guvernul le stie pe toate, etc. Ceea ce nu este adevarat.

        Familia trebuie sa ofere calea corecta? Dar daca familia consdera ca scoala de stat nu este calea corecta? A, nu, nu ai voie sa iesi din rind, guvernul iti spune si iti traseaza calea corecta, nu?

        Apreciază

Comenteaza

