Dreptul la vot NU este „o polemica”!

Ma, de cand am inceput eu cu blogareala, adica de ceva ani buni in urma, am spus clar ca nu voi face politica pe blogul meu dar, nici nu ma mai pot abtine. Poate cititorii mei o sa ma injure sau poate o sa ma inteleaga dar am de gand sa fac o analiza scurta din ultima saptamana, cu referire stricta la evenimentele stradale si cele televizate.

Prima data imi cer scuze fata de cititori si sper sa ma intelegeti dar nu sunt un cetatean cuminte care pune capul in pamant pe premiza „capul plecat, sabia nu-l taie” ci sunt revoltat si imi apar drepturile mele si a celor din jurul meu. Nu voi lua direct partea vreunui candidat pentru fotoriul de la Cotroceni dar imi voi exprima nemultumirea din punctul meu de vedere.

alegeri parlamentare

Sa nu va aud pe cei mai incuiati la minte ca nu am dreptul sa-mi exprim opinia in vreun fel. Atata timp cat nu prejudiciez demnitatea, onoarea, viaţa particulara a persoanei, am tot dreptul din lume sa-mi exprim opinia. Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile. Este un drept pe care il avem prin constitutie conform articolului 30 din Constitutia Romaniei.

Seara trecuta tineretul din Iasi format in mare parte din studenti care doresc o schimbare radicala in Romania si care s-au saturat de un sistem corupt condus cu o mana de fier de ceva timp, au iesit in strada pentru dreptul la vot a romanilor din diaspora carora nu li sa respectat dreptul la vot conform articolului 36 din Constitutia Romaniei. In acelasi timp am dorit sa ne exprimam opinia vis-a-vis de afirmatia televizata a domnului Victor Ponta care spunea ca dreptul la vot garantat prin constitutie este de fapt „o polemica”. Aceasta afirmatie a trezit si mai mult patriotismul din noi si ne-am incapatinat si o vom face in continuare pentru a demonsta ca de fapt dreptul la vot este inviolabil. Pe tot parcursul evenimentului Iesian, participantii au scandat: Diaspora, nu uita, Iasul e de partea ta!”, ”Vrem peste hotare sectii de votare!”, ”Tinerii studiaza, Ponta plagiaza!”, ”Victor Ponta, nu uita, tineretul tarii nu te vrea!. In paralel cu evenimentul din Iasi au fost evenimente pe aceeasi tema si in Bucuresti, Cluj si alte orase ale tarii, ceea ce demonstreaza solidaritatea romanilor fata de diaspora.

Ieri citeam ceva pe internet si imi apare o notificare pe facebook de la un grup al romanilor din strainatate care avea in prim plan un share cu o poza in care se spunea ca economia Romaniei a crescut in ultimul trimestru si ca a ajuns la 1.9%. Bineinteles, postarea initiala apartinea PSD-ului cu o minciuna grosolana la adresa starii din tara, de parca oamenii nu vad ca economia e la pamant si coruptia e pe cele mai inalte culmi.

Incurajez romanii sa iasa la vot in numar cat mai mare pentru a decide conducerea tarii care ne poate duce pe culmi mai inalte decat suntem acum. Diaspora, suntem solidari cerintelor voastre si va sustinem moral sa mergeti la vot si sa ne ajutati sa facem schimbarea mult dorita atat pentru noi cat si pentru voi, copii vostri, cunostiinte sau necunoscuti, pentru un viitor stabil in tara noastra.

*Cancelarul Germaniei, Angela Merkel a aprobat suplimentarea sectiilor de vot pentru cetatenii Romani din Germania. Mai ramane ca Guvernul Romaniei sa se mobilizeze. http://www.gandul.info/stiri/partidul-angelei-merkel-il-contrazice-pe-ponta-si-cere-guvernului-roman-sa-deschida-sectii-suplimentare-de-vot-in-germania-13549940

*

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 15, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

