Free Taxi in Iasi.

Ai mai auzit pana acum de conceptul „Free Taxi”? Sincer, eu nu am mai auzit nicaieri dar suna interesant si ieftin. Chiar astazi am primit o informare de la prietenii mei din cadrul Toyota Iasi precum ca Toyota lanseaza in Iasi conceptul de free taxi si mi-au sugerat sa merg sa vad despre ce este vorba. Ideea este foarte interesanta si de asemenea nu strica sa vad despre ce este vorba. Totusi, ma gandesc ca nu va fi definitiv acest concept, altfel firmele de taxi din Iasi vom deveni inutile. Oricum, merita sa-mi rup cateva ore bune din timpul meu pentru a vedea despre ce este vorba.

Initial, ei spun ca „Toyota aduce la Iasi un concept provocator si foarte distractiv de a ajunge la destinatie. Mai exact, vei fi propriul tau sofer!” Ma, daca sunt propriul meu sofer, e si mai bine, mai ales ca taximetristii sunt cam pe treaba lor in general. Hai, poate nu o sa imi spargeti capul prin Iasi mai taximetristilor caci stiti ca am dreptate.

Bun. Deci daca ai permis de minim doi ani mergeti in zilele de sambata si duminica in doua puncte cheie din oras, la alegere:  in Parcarea Carrefour Felicia sau in fata Corpului A al Universitatii Alexandru Ioan Cuza, in intervalul orar 10.00 – 14.00, 16.00 – 20.00. Nu ai cum sa ii ratezi, deoarece masinile vor fi semnalate cu inscriptia “Free TAXI”.

Nu pot sa-ti spun mai mult decat Go fun yourself”

Aygo 2

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 3, 2014, in Auto-Moto, Iasi and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Adica urci la volan si mergi? Daca o fura, daca o lasa intr-o parcare ascunsa, daca fura scaunele, daca… o toaca? Cine e raspunzator, soferul?

    Apreciază

  2. In Anglia am auzit ca este o chestie de genu … dar nu chiar free. adica sunt o gramada de masini, cu diverse locuri de parcare in oras. Tu ai ceva card si iei o masina din locul A si o lasi in locul B. Apoi din locul B iei alta masina (de la aceeasi firma) si o lasi in locul C si tot asa. Bineinteles tu o conduci si cred ca e cu abonament lunar.

    Apreciază

    • E o chestie geniala. Eu am intalnit in Germania, in Mannhaim mai exact, o chestie asemanatoare cu ce spui to, doar ca era vorba de biciclete si era free. Luai bicicleta din punctul A si iti faceai treaba, mergeai unde vroiai si o duceai in punctul B sau chiar inapoi la punctul A. Doar ca aici tine parte de civilizatie, caci biciletele respective erau asistate de un singur om care-ti dadea cheia de la incuietoare, nimic mai mult. Fara acte retinute, fara contracte sau chestii de genul acesta.

      Apreciază

Comenteaza

