Despre arme de foc si pasiuni similare.

export-pistoale-620x400Dintre cele mai ciudate pasiuni eu m-am oprit la arme si pasiuni similare care contin arme. De obicei practic airsoft si ma intereseaza cam tot ce tine de acest domeniu, chiar daca o arma de airsoft nu se compara cu cele reale. Poate a-ti avut sansa pana acum sa tineti in mana o arma cu munitie de razboi, nu doar „jucarii” de airsoft sau poate nu, dar o astfel de arma provoaca un sentiment placut si greu de digerat. In acel moment cand armezi un AK 47 de exemplu, chiar daca nu are munitie si doar te familiarizezi cu obiectele mortale, iti trec zeci de gnaduri prin cap si zeci de scenarii care iti pot aduce senzatii placute dar si pericole. Copil fiind dupa terminarea liceului, visam cu ochii deschisi sa merg in armata ca soldat profesionist si sa servesc patria asa cum au facut-o parintii nostri cand faceau armata. Am ajuns acolo si am ramas placut surprins si cu vointa de fier, am avut momente frumoase dar si neplaceri insa totul s-a oprit cand m-am accidentat in perioada de instruire si am decis sa ma retrag cu capul sus. In cele 2 luni petrecute acolo am avut ocazia sa tin in mana cateva arme si cu cateva dintre ele chiar sa fac trag. Senzatii placute si zgomotase ca acelea nu voi mai gasi in viata civila. De atunci mi-am indreptat atentia catre sporturile specifice care simuleaza scene de lupta cu strategii bine gandite.

Pe langa airsoft mai vizitez si magazinele care vand arme de foc care-mi ofera ceva amintiri placute. Chiar mi-ar place sa mai trag in poligon cu arme de razboi si sa simt acele vibratii asurzitoare unice. Acum cateva luni am gasit un magazin de arme Bucuresti care mi-a inseninat complet ziua. Fara reticienta si frica am intrat fericit ca un copil care si-a primit bomboanele si am cercetat in amanunt oferta de vanzare pe care o aveau cei de acolo. Cunoscator fiind am putut avea o discutie civilizata si detaliata despre toate genurile de arme. De la pistoale de calibru mic pana la calibre mai mari si mai greoaie, arme de asalt, carabine, accesorii pentru arme, chiar si arme de vanatoare.

Recomand pasionatilor de arme sa incerce un joc de airsoft si sa viziteze astfel de magazine, deoarece nu vor avea o ocazie mai buna sa atinga o arma cu munitie de razboi si sa isi satisfaca curiozitatile. Chiar ma intreb, oare nu exista prin tara asta mica un poligon de tragere in care sa auba acces civilii si sa faca trageri cu arme de razboi? Poate stiti un astfel de loc si ma informati si pe mine.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 2, 2014, in Ganduri and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Ar fi frumos dar din pacate la noi in tara nu avem lideri doar sefi.

    Apreciază

Comenteaza

