Despre cumparaturile online

Ma, nu stiu cum sa zic ca sa nu ti se para ca am imbratisat cu totul tehnologia si putearea internetului dar cand vorbesc despre cumparaturi am nevoie de muuult timp pentru a ma decide cu exactitate ce-mi pun in cos si ce las pe langa. Imi place sa ma plimb prin magazine si sa vad ce mai apare nou in materie de imbracaminte dar nu te gandi sa ma inviti la cumparaturi pentru a-ti da sfaturi ca ma plictisesc repede si-mi caut de treaba. No, ideea e ca si mie si la multi prieteni de-ai mei, si tind sa cred ca la toata lumea ii place sa faca cumparaturile in modul clasic, umbland prin magazine si proband diferite bluze dama sau pentru baieti un sacou, chestii, detalii.

Dar in ziua de astazi cand ajungi sa nu mai ai timp si chiar nu mai ai timp nici macar sa-ti programezi orele de cumparaturi, nu ai prefera sa cauti pe binecunoscutul goagles si sa iti mai reduci din timpul dedicat cumparaturilor? Ba bine ca da. Eu de vreun an tot incerc sa renunt la a merge prin magazine si a-mi pierde timpul pretios uitandu-ma prin raioane si incerc sa inlocuiesc totul cu vestitul internet care ma salveaza de la plimbari inutile si cautatul magazinelor prin tot orasul. 

Cel mai mult urasc sa caut magazinele pe care le gasesc pe net si la cat de incapatinat sunt, prefer sa merg sa ma conving cu ochii mei. Incapatinatul de mine are o problema cu orientarea in spatiu si ma mai pierd… Detalii. Uite, azi stateam si leneveam pe net si dintr-un share pe facebook mi-am gasit o pereche de blugi barbati care mi-au cam placut si pentru care mi-am dat ultimele economii. Daaa, tre sa mai economisesc sa-mi mai cumpar ceva dragut. 

Prietenii ma tot cicalesc spunandu-mi ca am sa ajung sa-mi cumpar si mancare de pe internet. Sincer mi-ar place sa fac asta daca as sti ca ajunge acasa si-n timp util. Ce-ar fi? Hai sa facem piata pe internet :))

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Septembrie 9, 2014, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

