Nunta in stil modern

Am eu impresia sau lucrurile stau diferit fata de acum 10 ani? No, nu e chiar o impresie deoarece lucrurile in materie de nunti se cam schimba de la an la an. E doar o idee proprie si personala ca majoritatea tinerilor care se casatoresc in ziua de astazi au preferinte destul de ciudate. Eu unul, mereu rad cu prietenii mei pe acest subiect si spun ca la nunta mea se va pune doar muzica nebuna gen dubstep sau rock. Bineinteles, raman doar la nivelul de a visa la asa ceva, altfel voi ramane singur in sala sau poate cu acei invitati care agreaza muzica nebuna. 

No, lasand gluma si ideile mele meschine la o parte si gandindu-ma serios am de gand sa fac ceva mai divers. Dar totusi, mai sunt cativa ani buni pana atunci si nu am nici un gand. Va anunt ca sa puneti bani la pusculita. In ultimul timp am avut cateva nunti la cunoscuti si prieteni foarte buni si ca re au preferat sa schimbe “ritualul” stravechi cu lautari si fanfare in ceva mai modern cum ar fi un dj nunta, care sa aiba totul pregatit, fara prea multa bataie de cap si fete transpirate sufland in trompete, saxofoane sau chinuind corzile de vioara. Poate nu voi avea ocazia sa imi pun muzica dorita la nunta mea dar pot sa fac ceva divers iar dansul mirilor poate fi ceva divers fata de traditionalul vals. Poate un colaj in care sa includ ceva vals combinat cu salsa, asortat cu trance su ceva street dance. Si mie imi vine sa rad de ideile mele dar se practica prin unele locuri.

Discutam zilele trecute cu o prietena din Iasi care lucreaza la un local de nunti si radeam pe marginea acestui subiect. Imi spunea ca o buna parte din cei care doresc sa-si uneasca destinele asa cum se spune la primarie, gresesc la partea in care trebuie sa isi aleaga locatia nuntii. Sfatul ei pentru nunta mea era simplu. Gaseste-ti un ballroom nunta care sa te satisfaca atat pe tine cat si pe invitati si lasa-te de muzica nebuna care sa-ti fugareasca invitatii inainte de dansul miresei.

 

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on August 24, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. de-ale vieții … 🙂

    Apreciază

Comenteaza

