Curajul de a reusi

Ma gandeam zilele trecute in timp ce scriam un articol care momentan a ramas doar o ciorna printre multe altele la care mai am de lucrat, ma gandeam sa scriu ceva despre curaj. Nu te intreba de ce ma gandesc la articole despre curaj in timp ce scriu despre sisteme de energie solara sau alte combinatii nastrusnice caci nici eu nu iti voi putea raspunde. Chiar nu stiu cum dar asa imi vine inspiratia si de aceea am zeci de ciorne neterminate, sau terminate dar nu sunt sigur daca sa le public sau nu.

In fine, articolul asta se refera la o carte, nimic din curajul meu de a reusi, desi am o idee ampla despre un articol legat de mine si cum am reusit sa fac diferite chestii si sa trec anumite situatii cheie din viata mea, totul facand referire la partea profesionala. Prefer sa ma limitez in momentul de fata la cartea „Curajul de a reusi o poveste incredibila despre cum a reusit o persoana absolut obisnuita, care a avut un vis extraordinar, sa-si transforme idealurile in realitate. Autorul carti, Ruben Gonzalez, un adevarat maestru al povestirii, ne impartaseste experientele lui olimpice, invatandu-ne cum sa ne traim viata cu pasiune, curaj si perseverenta, pentru a ne depasi limitele si a avea, astfel, rezultate memorabile. Am gasit cartea acum o luna intr-o librarie crestina din pura intamplare si mi-a atras atentia din prima. Interesat fiind de dezvoltare personala aceasta carte mi-a aratat cateva metode de a ajunge la succes si mi-a mai motivat orgoliul meu in cautarea succesului.

Nu, nu va voi spune nimic despre aceste metode si va las pe voi sa descoperiti cu interes ceea ce cartea iti poate oferi. E mult mai simplu si mai eficient sa te pierzi printre randuri si sa te contopesti cu gandurile scriitorului. Expert in performanta de top, Ruben Gonzalez stie care este drumul catre succes si il impartaseste cu incredere si color care au aceasta vointa, oferind metode testate si garantate pentru eliminarea temerilor si consolidarea increderii in sine, atingerea potentialului maxim, transformarea infrangerilor in victorii si indeplinirea ambitiilor de-o viata.

curajul_de_a_reusi_de_ruben_gonzalezDaca te-ai intrebat vreodata cum poti sa ai mai mult succes si rezultate mai bune in ceea ce faci, aceasta carte iti va oferi acest raspuns prin prisma veitii lui Rubern Gonzalez. Citind aceasta carte mi-am amintit de un prieten care a fost invitat sa deschida un eventiment de dezvoltare personala si care a tinut un speack legat de succes si cum sa ajungi la succes. El spunea mereu si cu buna dreptate ca pentru a avea succes si pentru a ajunge la succesul dorit, trebuie intotdeauna sa-ti adresezi cateva intrebari, dar cea mai importanta dintre toate este „de cede ce vrei sa ajungi acolo? Spunea ca atunci cand o sa reusesti sa raspunzi la aceasta intrebare, vei reusi sa gusti succesul. La el se aplica si auzindul pe el, stand de vorba despre asta si ascultand ceea ce are de spus, am reusit sa imi raspund la aceasta intrebare, apoi am aflat ce este succesul si mi-am realizat scopul. Aceasta carte este echivalenta cu acel discurs doar ca povesteste viata unui olimpic care a descoperit metode de succes dar care indirect si-a gasit „de ce-ul„.

„Urmeaza-ti visul si fa din viata ta o adevarata opera de arta!“ Ruben Gonzalez

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on August 21, 2014, in Carti and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

