Usi de interior, renovare si modificari interioare

Pfuui, nici nu vreau sa ma mai gandesc la cuvantul „renovare”. Tocmai am terminat pe ziua de astazi a doua tura de renovari interioare si parca inca mai vad cum colegul meu care ma ajuta la renovare da cu var in timp ce sta cu tigara in gura si ii intra tot fumul in ochi. Mi-am luat un apartament mai vechi si il pregatesc pentru locuit. E mult de munca si parca nu se mai termina. A trebuit sa scap de usile interioare, de mai bine de jumatate din mobila care era veche si vai de capul ei, baia inca mai tine doar ca trebuie sa inlocuiesc niste placi de gresie sparta. Ce m-as face eu fara colegul meu care are un chef de treaba la fel ca mine dar amandoi facem cat un meserias priceput.

Scari interioare Usi-bune.ro

Scari interioare Usi-bune.ro

Ieri am scos mobila afara, un adevarat joc de-a dute-vino pana la etajul patru si inapoi. Colegu spunea sa arunc mobila pe geam, ceea ce era foarte usor si fara multa bataie de cap doar ca la parter erau parcate masinile vecinilor. Doi ingineri stateau si calculau „deci, la greutatea corpului de mobila aruncat de la etajul patru i se adauga forta gravitationala si viteza de deplasare a obiectului, deci cand ajunge jos sunt doua posibilitati. Ori se transforma totul in rumegus, in obiecte care vor strapunge portierele masinilor din apropiere.” Eu prefer sa cred din prima ca-i popa si sa nu arunc pe nimeni sau nimic in speranta ca va fi pe dos. Deci cu mobila am rezolvat in cateva ore si dupa multe rasete, eu de colegul meu si invers. Bun, mobila cea noua e mai simplu de urcat ca e pe bucatele si o asamblez sus, dar inca nu am adus-o ca trebuie sa termin cu interiorul.

Maine urmeaza sa-mi vina cei care trebuie sa-mi monteze usile din lemn masiv si apoi ma ocup si de restul. Sper sa nu am o adevarata aventura si maine caci astazi am trecut prin multe peripetii si am sfarsit cu o durere de picioare de la traseul sus-jos pe care l-am facut cu mobila veche in spate. Colegul meu amuzat avea impresia ca ne va fi usor sa scapam de chestiile vechi si la fel ca mine, mergea pe principiul „de stricat e cel mai usor, de reparat e greu” dar la fel ca mine si-a dat seama ca de fapt coboratul de al etajul 4, demontatul unei mobile vechi si transportul lemnului din fata blocului este mult mai dificil decat sa montezi mobila.

Astazi am tras pe dreapta si cred ca ies la o plimbare dupa ce soarele acesta se mai ascunde putin dar maine o iau de la capat si sper sa nu mai dureze mult ca-mi vine sa-mi iau campii pe asfalt.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on August 4, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Cele mai bune usi raport calitate pret veti gasi la Porta Doors Romania, pentru reprezentanta Bucuresti intrati aici

    Apreciază

Comenteaza

