In cautare de web hosting

Acum cateva luni am dat zvon in tara, printre prieteni din online si am cerut o firma de web hosting care sa nu fie nici made in china, nici made pe vapor sau mai stiu pe unde. O buna parte din ei mi-au dat aceeasi directie dar revin la asta mai tarziu. Ma intreba o fetita de vreo 20 si ceva de anisori, tot din lumea blogosferica dar pe care o cunosc nu numai pe net ci si in realitate, ce ma apucat de vreau sa-mi schimb levelul si sa-mi iau un domeniu pe .com si un hosting smechbloer. Ma, sincer sa fiu m-am cam saturat sa fiu limitat in a face ce vreau eu si wordpress ma cam limiteaza. Nu zic ca renunt la acest blog, caci cu el m-am ridicat destul de bine dar site-ul il voi folosi pe cateva nise bine gandite si structurate cu articole la fel de originale cum gasesti si aici. Acum e in stadiu de proiect si chiar daca il am de cateva luni bune, tot nu am terminat de lucru la el, ba chiar sunt inca la inceput. Acum am mai prins si eu ceva timp liber sa-mi bag urechile la treaba.

Web hosting Gazduire.ro

Web hosting Gazduire.ro

Acum sa va zic de directiva cu firma de web hosting. Eram bine merci la o terasa cu prietenii de la facultate si credeam ca in sfarsit ma bucur si eu de o bere in ploaie. Da da, chiar in ploaie. Fetele s-au bagat sub o umbrela mititica ca abia incapeau 4 oameni sub ea si noi baietii eram in continuare sub picaturile nervoase de apa. Momentul cel mai prielnic, cel mai bun si cel mai frumos in care sa primesti cel putin 10 mesaje nu cu acelasi text dar cu aceeasi idee. Nu intelegeam cum s-au sincronizat oamenii astai sa-mi dea mesaj in acelasi timp din moment ce fiecare era de pe undevad in tara dar nu din aceeasi zona. Nu era sincronizare dorinta ci ramasesem eu fara semnal. Apoi mi-am scapat si telefonul in halba de bere ca sa fie totul perfect. Noroc ca am scandura inteligenta care nu stie sa bea si nu se inneaca niciodata (rezistent la apa).

Nu va spun. Ba va spun ca poate mai da careva vreo idee. de fapt eu nu am nici o idee in momentul de fata. Planuiesc sa deschid noul meu site in curand, la fel ca „va urma” doar ca ma bat cu capul de toti teii lu’ Eminescu care au mai ramas prin Iasi ca nu-mi vine ideea geniala pentru design.. Poate careva imi da si mie vre-o castana in cap ca sa-mi intre ideile mai repede.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on August 4, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

