Eleganta si stil

Intotdeauna m-am intrebat de ce o femeie si nu vreau sa imi sara nimeni in cap, dar de ce o femeie trebuie sa-si scoata tot arsenalul de rochii si accesorii cand este vorba de o iesire la un restaurant sau la un eveniment mai select si mai ales de ce trebuie sa probeze toate hainele pe care le are si de obicei are multe. Dupa multe discutii pe tema asta cu cateva prietene tot nu am fost lamurit. Un barbat e rapid, e simplu si nu are nevoie sa-si etaleze tinuta in fata oglinzii de prea multe ori.

Am iesit la un eveniment intr-o seara cu o prietena, asta se intampla cu aproximativ 7 luni in urma, un eveniment care cerea o tinuta mai speciala, cu rochii de seara si mult zambet pentru a da bine la public. Evenimentul chiar cerea aceasta tinuta dar de ce trebuie sa fie mai mereu acelasi program. Acum ca-i vacanta ies mai mereu in parc seara pentru a bea un ceai si a povesti diverse cu prieteni. Fetele din grupul nostru mereu se lasa asteptate si motivul lor este unul general valabil „nu am stiut cu ce sa ma imbrac”. Eu zic asa, trage-ti o pereche de blugi pe tine, un tricou si un adidas si ai rezolvat problema.

Inteleg situatiile ocazionale la care trebuie sa porti rochii de ocazie si nu stii cum sa o asortezi si cum sa o alegi dar in general nu este nevoie de prea multa bataie de cap. Oricum as da-o, tot in contradictie sunt. Am primit cateva exemple aseara de barbati care-si petrec cate 2-3 ore in fata oglinzii din baie pentru a-si pregati o tinuta cu care sa se afirme in public. Eu sincer nu inteleg ce-as putea face 3 ore. Daca ma invart in jurul cozii 3 ore si sa nu ma decid daca port un costum gri sau unul negru, ori ma las pagubas ori inchid ochii si pe ce pun mana prima data aia port. Poate, poate cineva imi va explica si mie si multor barbati de pe acest pamant, de ce timpul pe care il petrec o mare parte din femei in fata oglinzii creste exponential cu hainele pe care tot le probeaza.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 31, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

