Intoarcerea la copilarie

De ceva vreme tot ma bate un gand sa fac o schimbare majora in viata mea si sa emigrez putin mai la sud. Am terminat facultatea in Iasi si m-am gandit ca e bine sa merg mai jos pe harta sa-mi continui masterul. Pentru mine e inca un mister faptul ca nu am plecat imediat dupa ce mi-am dat licenta dar acum nu regret. Chiar daca as regreta nu mai pot face nimic, dar nu regret. M-am apucat de un master interesant la Iasi, mi-am marit portofoliul cu cateva proiecte, am prins si o bursa erasmus, deci totul mi-a mers asa cum am sperat.

Ideea mea dateaza de prin 2012 si consta intr-o emigrare in forta spre capitala. Era programata pentru anul trecut dar cred ca va mai astepta. Imi aduc aminte cu placere de anii copilariei cand stateam pe strazile din Bucuresti si ma jucam cu vecinii, cand nu ii raspundeam mamei la telefon si veneam seara tarziu acasa. Pentru varsta de 10 ani ora 23.00 era o ora tarzie. De curand am fost in vizita la o prietena si am trecut prin centrul vechi sa-mi aduc aminte de restaurantele din Bucuresti, tavernele care parca domneau din timpuri stravechi si odata cu amintirile am observat si diferenta creata de timp. Aveam un loc favorit in care mergeam mereu, era o librarie foarte frumoasa si foarte bine asezata, undeva la subsolul unei cladiri vechi dar bine intretinuta, o librarie plina de povesti si amintiri, un loc care astazi a fost transformat intr-unul dintre cele mai renumite cluburi de noapte din centrul vechi.

Cand inchid ochii si ma gandesc la Bucurestiul din copilaria mea, imi aduc mainte de toate momentele frumoase, toti prietenii, de restaurantele de nunti de la capatul bulevardului unde in fiecare sfarsit de saptamana rasuna muzica de petrecere, de sirenele statiei de pompieri care era la o aruncatura de ochi fata de casa si mai ales, nu pot uita toate nazbatiile pe care le-am facut atat cu voia cat si fara voia mea.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 17, 2014, in Ganduri and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

