Increderea in profesionisti.

Mereu am sustinut si voi sustine oamenii care cauta profesionisti dar si cei care sunt profesionisti. Industria din Romania a avut o decadere uriasa in ultimii 24 de ani si cu greu ne-am ridicat. Pana acum 13-15 ani termenul de „profesionist” era destul de razlet iar majoritatea serviciilor oferite de catre prestatori nu se ridicau chiar la standardele care iti erau bagate in ochi. Nu vreau sa generalizez dar cam asa era. M-am invatat minte cand am patit-o pe pielea mea si de atunci cercetez de 3 ori si ma decid o singura data.

Capture

Ideea acestor cuvinte pleaca de la un prieten de familie care mi-a cerut mereu ajutorul pentru a-si gasi drumul spre un serviciu oferit cum trebuie de o firma serioasa cu angajati profesionisti. El cam in fiecare vara vine acasa dintr-o tara Europeana si se mai gandeste sa aduca modificari la casa. Anul acesta vrea sa-si cumpere usi de garaj caci pe la el prin Germania sunt prezente la fiecare casa. Ma gandeam initial sa caut o firma locala dar mi-am adus aminte de o recomandare a unui prieten care-mi spunea acum vreo 2 ani ca el este foarte multumit de serviciile unei firme cu care a colaborat si pretul usii de garaj era de bun simt si calitative.

Acum am cazut amandoi intr-o dilema care nu mai tine de firma respectiva ci de mofturile lui. Nu reusim sa gasim o culoare care sa-l faca multumit, desi un maro i-ar prinde foarte bine, dat fiind faptul ca exteriorul casei este alb. Firma a venit cu o idee care mie imi place insa el e mai dichisit si inca se gandeste. Oricum ar fi, observ ca am facut alegerea care trebuie si am reusit sa-l ajut. Cred ca va trebui sa ma apuc de oferit consultanta celor care sunt in impas in a-si satisface mofturile. In principiu ma pricep foarte bine la partea de masini dar observ cu usurinta o firma care respecta clientul si nevoile clientului dar si serviciile prestate.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 16, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

