Vreau apartament in Iasi

Vorbesc foarte serios si sunt foarte decis. Vreau sa-mi iau un apartament in Iasi. De 5 ani stau la camin studentesc si este timpul sa fac o schimbare in viata mea. Acusi acusi trec in anul doi de master si viitorul meu pare destul de bun. Ma voi angaja in scurt timp, voi lucra in domeniu si viata de camin trebuie lasata pentru cei mai mici sau liceenii care se gandesc cu placere si nerabdare sa-si petreaca viata intr-un camin studentesc. Timpul meu a trecut si ma gandesc serios sa-mi pun gandurile ravasite intr-o oarecare ordine si sa-mi finalizez studiile de master la fel de bine cum le-am finalizat pe cele de licenta si sa imi linistesc viata. Asta nu se va putea intampla niciodata intr-un camin de studenti, de aceea aleg sa ma mut la apartament.

Nu sunt singurul care vreau sa fac acest pas deci lucrurile vor fi asa cum mi-am propus. Imi iau un apartament si imi duc viata linistit departe de stresul si nebunia studenteasca. O sa-mi fie greu la inceput dar intotdeauna este posibil. Auzisem de la un prieten care-i in acelasi gand cu mine ca au aparut niste apartamente noi in Tatarasi care se anunta a fi numai bune pentru ceea ce-mi doresc eu. Tatarasi este un cartier linistit, aproape de importantele zone iesene si nu este foarte scump. Am aruncat un ochi pe site-ul celor de la Pentaiasi si am descoperit niste preturi foarte interesante si atragatoare la apartamente.

Cred ca acum este timpul sa spun la revedere celor 5 ani de campus studentesc, de nebunie si galagie zilnica, ba chiar si noaptea, caci nah, asa se intampla la studenti. Este timpul sa-mi fac bagajul spre o noua destinatie. Sincer m-am plictisit sa stau in campusul Tudor Vladimirescu, asa se numeste zona in care au fost adunati aproximativ 10 mii de studenti. M-am saturat sa-mi impart camera cu inca 3 colegi, chiar daca sunt prietenii si colegii mei de camera de la inceputul facultatii. Parca este momentul pentru o schimbare majora iar ultimul an de studentie este numai bun de petrecut intr-un cadru mai linistit. Adio mancare la resou, adio bataie cu apa la baie, spun adio serilor de remi si poker pe shot-uri. Spun.. stai asa, ca doar seri de astea pot face si-n apartament, cu mai mult spatiu.

proiecte rezidentiale Iasi

Proiecte rezidentiale Iasi

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 30, 2014, in Iasi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

