Raceala asta…

RacealaIntotdeauna cand sunt racit primele mele doua cuvinte sunt „raceala asta” si incep sa ma enervez. Sunt predispus la raceala in cele mai ciudate momente. Cand afara sunt 40 de grade eu sunt predispus la raceala iar in sezonul rece ma simt foarte bine fara sa racesc. Se spune ca raceala ne slabeste sistemul imunitar si ne predispune la multe alte afectiuni, ceea ce este total adevarat. Eu sunt racit si sunt in stare sa fac orice ca sa scap de raceala, mai ales ca in perioada asta am nevoie sa fiu fresh pentru a-mi incheia socotelile cu nenea Erasmus. Primul gand al romanilor cand sunt raciti este „unde-i cutia de antibiotice?” GRESIIIT. Cutia aia de antibiotice poate-ti rezolva problema insa nu in totalitate si te predispune la altele. Oricati ani a-ti avea, si orice statul fizic, nu luati antibiotice pentru o simpla raceala. Daca raceala a pus stapanire pe tine nu da buzna in farmacii sa cumperi antibiotice sau alte chestii puternice ca-ti distrugi organismul.

Incearca ceva pe baza de plante sau pe baza de propolis. Este eficient si iti pastrezi imunitatea. Eu de exemplu, cu tipul asta de raceala folosesc intotdeauna Propolis C, pastilute pe baza de ingrediente naturale, special conceputa pentru a te ajuta atat in faza de preventie a bolilor de sezon, cat si in fazele de combatere si refacere a organismului dupa boala. Propolis C se administreaza de la primele simptome de gripa si raceala si se adreseaza atat copiilor de varsta scolara si prescolara cat si copiilor mai mici si contine un complex de substante antioxidante naturale (bioflavonoide si vitamine) bine tolerate de acestia.

Toata lumea spune ca sezonul rece trebuie abordat cu grija deoarece el aduce pericolul unor afectiuni precum gripa sau raceala. A cunoaste mai multe informatii despre ele inseamna o preventie mai eficienta si mi se pare normal, ca e mai simplu sa previi decat sa combati o raceala mai ales atunci cand organismul este predispus. Am cativa prieteni care tocmai au devenit medici si mereu mi-au recomandat ca atunci cand am simptom de raceala sa ma asigur cu Propolis C si cu ceaiuri plus miere de albine. Mereu fac asta si rareori ajung sa fiu racit in adevaratul sens al cuvantului. Si asta se intampla atunci cand chiar nu am grija de sanatatea mea.

Acum ca sunt in prima faza de raceala, ma duc la farmacie sa-mi iau Propolis C si sa-mi fac un ceai cu miere de albine. Pana maine imi voi reveni insa trebuie sa am grija mai mare de sanatatea mea. Ai grija de sanantatea ta caci e cea mai de pret!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 26, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Si eu sunt predispus la raceli in cele mai ciudate momente.Inteleg cum e.

    Apreciază

  2. Bună! Blogul acorduridinsuflet.wordpress.com s-a mutat pe http://blog.biancaionel.com. Te invit să mă urmăreşti şi acolo şi însănătoşire grabnică!

    Apreciază

Comenteaza

