Poveste de shoping

V-ati asteptat vreodata sa gasiti raspunsul la intrebarea „de ce femeile au o manie pentru shoping?” Ei bine, raspunsul este ca nu vei putea opri niciodata o femeie de la cumparaturi, mai ales cand vine vorba de haine. De obicei barbatii au doua optiuni. Una dintre ele prevede  sa participi la un intreg ritual care dureaza minim 4-5 ore si care se desfasoara de obicei prin magazinele de mall, iar a doua este sa stai acasa si sa o lasi sa defileze linistita ore intregi printre raioanele cu haine. Stai linistit ca nu isi cumpara prea multe dar probeaza tot ce prinde. Exemplu perfect il am chiar eu, caci doar eu scriu acum, nu?

Am cateva prietene prin Iasi innebunite dupa cumparaturi, dupa acel shoping de mall. Asta-i o trasatura la femei, doar ca nu se observa din prima la toate femeile. Ele au nevoie sa se relaxeze la cumparaturi, asa cum barbatii au nevoie sa ambaleze vreo cativa cai putere, saaau sau leneveasca in fata televizorului cu o bere in fata, uitandu-se la finala Champions League. Ma, sincer nu e nimic rau in asta, ca fiecare avem problemele noastre cand mergem la cumparaturi. Fetele de care vorbeam cateva randuri mai sus devin maniace cand vine vorba de sandale de vara, de parca e ultima vara. Si daca mai faci greseala sa le spui ca mergi cu ele la shoping sa te uiti si tu dupa o camasa, esti terminat. Eu am fost plimbat prin toate magazinele din cele 3 mall-uri din Iasi pentru a-si gasi ele sandale. „Fetelor, avem 3 ore de cand ne plimbam… Nu ne-am gasit ce vrem”. Si le explicam. „Bai fetelor, hai sa o dam naibii de treaba, ce au sandalele astea?” … „nu imi plac ca nu sunt cum vreau eu. Am nevoie pentru nush ce tinuta si…” bla bla bla, le-am lasat in lumea lor. Cel mai bine era sa le las sa-si vada de cumparaturi prin mall iar eu m-am dus la poligonul de airsoft.

Am ramas putin blocat de spate si privire cand am vazut ca dupa 6 ore de plimbare prin mall-uri, ele nu si-au luat sandalele mult cautate. „Fetelor, stiti ceva, ia hai sa cautam noi pe net caci cu siguranta gasim. Nu fiti incapatinate… Uite, sandale ieftine online, sa vedem ce gasim” si surprizaaa, una dintre ele si-a gasit ce cauta. Una rezolvata, mai ramane una, ca restul erau la pachet ca si mine de altfel. „Deci, tu vrei sandale 2014… ia sa vedem unde ne duce nenea goagle” .. uite, alege-ti ce vrei. In doua zile iti ajung si nici nu pierzi marele eveniment al anului. De fapt, asta se intampla anul trecut inainte de cursul festiv. Si marele adevar e ca si eu mi-am cautat vreo 2 zile o pereche de pantofi pe care sa-i pot asorta la costum, dar tot pe net i-am gasit si tot cu cateva zile inainte de cursul festiv.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 25, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

