Vreau o bicicleta!

Biciclete second hand Bikearena

Biciclete second hand Bikearena

De vreo jumatate de an tot ma macina gandul sa-mi cumpar o bicicleta insa acum jumatate de an era cam frig si nu avea nici un rost sa fac o investitie. Apoi, la scurt timp mi-a fost acceptata mobilitatea Erasmus si a trebuit sa plec pentru alte trei luni. Acum sunt inca plecat insa ma gandesc din ce in ce mai mult sa-mi iau o bicicleta cand ma intorc. Am avut o bicicleta destul de buna insa spre nenorocul meu, mi-a fost furata si de un an stau fata. Bicicleta este necesara in casa fiecaruia. Eu unul am avut activitati care nu mi-au permis sa mai am timp pentru mers cu bicicleta insa acum timpul imi este mai degajat iar bicicleta trebuie sa revina in viata mea. Imi aduc aminte de copilarie, vara cand plecam de acasa cu bicicleta impreuna cu prietenii mei si mergeam cate 20-30 km pe zi, cand mi se rupea lantul si cu ajutorul a doua pietre si o piulita reuseam sa il reparam. Parca mi-as dori sa mai revin uneori la acele momente. Candva eram bun la facut scheme cu bicicleta insa odata cu trecerea anilor, daca nu exersam in continuare, unele abilitati se pierd, insa niciodata mersul pe bicicleta. Exista si o vorba si pentru soferi, se spune ca sofatul e ca mersul pe bicicleta, nu se uita niciodata.

Totusi, ma gadesc la trecut insa nu am grija de prezent si viitor. Revin la bicicleta pe care doresc sa mi-o cumpar in maxim o luna. Preturile variaza in functie de performante, e ca la masini insa ma bate gandul sa nu-mi iau una noua caci nu se merita. Am inteles de la cativa prieteni ca biciclete second hand sunt mult mai acceptabile din punct de vedere al pretului iar calitatea este aceeasi. De ce sa nu incerc caci nu as fi primul care cumpara iar feedbacl-ul este unul bun. Ca un copil ma gandesc si ma voi bucura cand imi voi lua noua mea bicicleta. Te astept la o tura cu bicicleta prin Iasi!

Mai multe informatii generale despre biciclete gasiti AICI.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 23, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. In Romania e destul de periculos sa mergi cu bicicleta.In alte tari e odiferenta mare.As prefera oricand bicicleta pentru deplasarile prin oras.Dar in Romania e foarte periculos.

    Apreciază

Comenteaza

