Placerea de a merge la dentist

dddddTitlul suna bine insa sincer sa fiu eu am o frica imensa de medicul dentist. Nu stiu cum sunt altii si cum au curajul nebunesc de a suporta problemele cu maselele si durerile insa eu la cea mai mica atentionare ma duc sa medic, cu toata frica pentru a nu avea probleme mai mari si mai dureroase. Acum sunt in cautarea unui medic bun prin Iasi caci in orasul meu natal toti medicii au avut „de-a face” cu mine si nu sunt prea multumit. Sunt o persoana destul de speriata cand vine vorba de durerea de masele si de dentisti, de aceea am marea pretentie ca medicul sa fie foarte grijuliu si sa faca in asa fel incat la fiecare durere sa se opreasca, chiar daca petrece cu mine jumatate de ora in plus. Doar cand ma gandesc la durerea de masele imi vine sa fug si apoi imi trece prin cap gandul ca toti oamenii au trecut prin asa ceva si chiar trebuie facut cumva pentru a scapa de… durere si chinul semestrial sau intr-un caz mai fericit anual de a merge la dentist si a sta cu fata amortita aproape jumatate de zi.

Ma gandesc ca o sa am probleme si pe viitor si sincer nu vreau sa mai am de-a face cu o sumedenie de medici care sa se joace cu mine de parca sunt o macheta pe care studiaza pentru prima data. Am auzit la un prieten de faptul ca implanturile dentare sunt cele mai bune in momentul de fata si te scapa de chinul anual de a merge la dentist si a face diferite lucrari la masele, lucrari care sunt de altfel dureroase chiar si pentru o persoana obisnuita cu durerile de masele dar si scumpe. Bineinteles ca nu se pune problema la mine acum de un implant dentar caci surprinzator, am maselele destul de bune si sunt inca tanar dar e o idee foarte buna ca parintii mei sa se intereseze mai detaliat in legatura cu posibilitatea de a-si face un implant dentar din ceramica, caci sunt foarte laudate.

Cred ca e cea mai buna modalitate de a ne pastra zambetul si dintii in regula pentru mult timp.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 15, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sincer? Nu mi-e frica… decat de mine… 😉 Imi fac mai rau decat marea majoritate…
    Dentistul? L-am ales de ziua mea, in martie… prea absentase… 😉 mai am o sedinta, doua… apoi am sa-i duc lipsa…
    Nu… durerea… proprie, fizica… e… inferioara celei sufletesti/interioare…
    Curaj! Nu orice durere… doare… 😉

    Apreciază

Comenteaza

