Sanatate prin sport!

Sunt un mare fan al sportului si imi place sa practic foarte multe sporturi. Printre preferatele mele se numara gimnastica si fotbalul. Am facut o perioada gimnastica cand eram mic, dar dupa 4 ani m-am lasat din cauza unor probleme de sanatate. Cred ca daca ma tineam de gimnastica acum eram destul de sus in ierarhia sportivilor. Eram foarte priceput si antrenorii mei ma laudau mereu. Din pacate, sanatatea a avut un cuvant greu de spus in viitorul carierei mele sportive si am preferat sa ma reprofilez. Dupa 2 ani am inceput sa joc fotbal la una din cele mai bune echipe din tara. Am jucat o vreme si fotbal insa am hotarat ca nu vreau sa mai fac sport de performanta. De atunci am cam lasat-o mai moale cu sportul. Urmaresc foarte multe evenimente sportive insa nu prea mai fac eu sport. Iubita mea face fitness de foarte multi ani. De cateva zile ma tot bate gandul sa ma apuc si eu de fitness fiindca este un sport foarte bun si ma ajuta sa ma mentin in forma. Am inceput deja sa caut accesorii pentru fitness pe niste site-uri online. Am pus ochii pe niste coarde elastice speciale dar si cateva greutati pentru maini si picioare. In ultimii ani fitness-ul a devenit un sport practicat de foarte multe femei dar si de barbati. Desi la prima vedere multi spun ca este un sport doar pentru femei, trebuie sa stiti ca si barbatii aleg de multe ori sa faca fitness.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 29, 2014, in Ziua de astazi and tagged , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. sunt un vechi practicant al ciclismului…intr-adevar sportul, miscarea in general e cel mai bun lucru pe care il poti face pentru sanatatea ta!

    Apreciază

  2. Sportul este bun tot timpui, dar mai ales in perioada de de primavara, cand suntem predispusi la astenie.

    Apreciază

    • Eu faceam sport pana cum cativa ani, m-am lasat si acum m-am apucat iarasi. Faceam sport pentru mine. Da, este foarte bun sportul in perioada primaverii. Te ajuta sa-ti revii dupa o iarna mai „lenesa”.

      Apreciază

Comenteaza

