Calatorind prin tara

Sunt momente in viata cand ti-ai dori sa fii singur, departe si sa nu stie nimeni nimic de tine. Asta-i pentru cei care vor liniste. Eu cand vreau sa fug de stresul de zi cu zi, imi iau un bilet de tren spre o destinatie unde voi intalni cu siguranta oameni ‘nebuni’ cu care ma pot distra. Asta-i modul meu de a lasa totul in urma. Ma apuc de altceva. Ultima data am avut o calatorie foarte haioasa spre Bucuresti unde urma sa ma intalnesc cu cativa prieteni apropiati cu care nu m-am mai vazut de cativa ani buni.

Calatoria spre Bucuresti a fost o aventura. Am nimerit in vagon cu galeria dinamovista care tocmai se urcase din Bacau si erau pusi pe petrecere caci castigase un meci. Nu stiam cum sa fac sa nu zic nimic despre fotbal caci de dinamo nu stiu prea multe. De fapt nu prea ma mai pasioneaza fotbalul de ceva vreme insa candva eram stelist si nah, cele doua echipe isi cam arunca fulgere una in curtea celeilalte. In fine, calatoria a fost asortata cu politie deci totul a fost bine.

Ajuns pe pamant bucurestean, de unde am plecat cu ceva timp in urma, mi-am vazut prietenii care ma asteptau la peron cu o pancarda, parca erau la protest, pe care scria numele meu acompaniat de ‘FBI agent’. Nah, ca se uita lumea la mine ca la un pui de Bin Laden si nu stiam unde sa ma uit ca sa nu dau de ochii celor din jur. Asta a fost o gluma buna care pe mine ma facut sa rad dar altii pareau ca se uitau de doua ori unde calca.

Calatoriile astea ma fac sa ma simt atat de bine, mai ales noptile petrecute pe o terasa mare, cu un grup de prieteni, cantand la chitara si povestind diverse intamplari. Imi aduc aminte ca ma apucasem sa invat sa cant la chitara. Un prieten din Iasi mi-a dat cateva lectii de chitara si am invatat cateva note, numai bune sa-mi arat ‘talentul’ pentru un minut. Din vorba in vorba am ajuns sa discutam despre muzica. Ce muzica preferam, la ce ne-ar place cantam si fiecare isi dadea cu parerea pe acest subiect pana ajungem sa vorbim despre un magazin de instrumente muzicale din Bucuresti despre care auzisem si eu de la unul dintre prieteni ca e bun si ca ar vrea sa-si cumpere un pian digital Roland caci este la universitatea de arte si e pasionat de pian inca de mic. Eu am o chitara acasa si  de ceva timp tot imi zic ca ma apuc sa invat singur sa cant la chitara insa cand vad ca mi se incurca degetele, prefer sa o pastrez ca pe o amintire placuta.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 15, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

