Covorase de masina de la ptc-auto!

Cati dintre voi v-ati schimbat in ultima vreme covorasele de la masina? Cred ca 80% dintre soferi nu isi schimba covorasele de la masina dupa 1-2 ani de cand folosesc masina. Eu mi-am luat o masina noua acum 2 ani si am vazut ca presurile din interior au inceput sa se uzeze. Cel din drapta soferului arata foarte urat si vreau daca tot il schimb, sa iau un set intreg. M-am gandit la un set de presuri auto de calitate fiindca imi place sa dau un ban dar sa am parte de ceva bun si de durata. Am tot cautat pe internet produse pentru interiorul masinii si am dat peste foarte multe site-uri care se ocupa de asa ceva. Din pacate, foarte multe site-uri vand produse contrafacute si pe care nu merita sa dau banii. Prefer produsele de firma si pe cele care sunt sigur ca dau banii si primesc garantia ca vor functiona pentru mult timp deci ma uit aici.

O sa mai analizez piata insa momentan am pus ochii pe niste covorase auto foarte interesante pe site-ul celor de la ptc-auto. Asta ar fi singurul site care se incadreaza in criteriile dupa care imi aleg eu covorasele de la masina. Mie imi plac lucrurile bune si cat mai frumoase. Vreau ca interiorul masinii mele sa arate superb si sa ma simt bine atunci cand stau la volan. Nu stiu alti soferi cum sunt dar eu investesc in masina fiindca imi fac treaba cu ea si recuperez banii. Va dau si voua cateva ponturi despre cum trebuie sa fie covorasele auto perfecte pentru orice masina.

-se potrivesc perfect pe podeaua masini;
– au o margine de protectie pentru a impiedica mizeria si alte lichide sa curga pe podea;
– sunt facute dintr-un material de calitate, impermeabil pentru a fi rezistente la temperaturi ridicate sau foarte scazute;
– sunt facute dintr-un cauciuc de prima clasa pentru a nu avea un miros intepator si de nesuportat;
– au o suprafata striata pentru a impiedica alunecarea incaltamintei dar si a mizeriei;
– presul din partea soferului are intariri superioare pentru a nu se uza foarte repede.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 25, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

