Cele mai bune alegeri pentru locuinta ta!

Mereu ne gandim cum sa facem sa ne cumparam o casa a noastra. Poate nu ne gandim la asta de la varste prea fragede cum ar fi de pe la 20 de ani, dar nici mult nu mai este pana vine momentul sa pleci de sub aripa parintilor si sa te muti la casuta ta. Fie ca este apartament sau o casa la tara cu putina gradina si aer curat, tot casa se numeste.

Cele mai bune alegeti pentru locuinta ta sunt cele care-ti creaza un ambient placut atat in casa cat si afata. Parintii mei au o casa la tara, intr-o zona montana, o zona care-ti sopteste sa nu mai pleci. Muntii te inconjoara, aerul curat iti imbuneaza fiecare dimineata. De obicei alegerile pe care le faci pentru casa ta reflecta rationamentul si stilul tau de viata. Nu spun ca daca am o casa frumoasa intr-o zona montana, designul trebuie sa fie rustic. Nu, nicidecum. Eu unul am preferat intotdeauna un aer mai modern cand vine vorba de locuinta si parintii mei sunt de aceeasi parere. Cand vrei sa te simti bine si asigurant din punct de vedere al materialelor folosite, te gandesti sa alegi ce este mai bun. Eu fiind inginer termotehnist si stiind ce inseamna schibul de caldura cand vine vorba de termopane, mi-am zis asa. Vreau termopane moderne cu glafuri din pvc, termopane la care radiatia termica sa fie scazuta. Nu vreau ca iarna sa consum prea multa energie pentru a produce caldura si vara nu vreau sa simt cele 40 de grade de afara dar nici nu vreau sa folosesc un aparat de aer conditionat. Asa ca cea mai buna alegere a fost sa-mi cumpar termopane de la o firma care mi-a oferit aceasta solutie. Trei randuri de sticla cu doua straturi de schimb de caldura. Cu siguranta acum nu noi mai avea probleme. Iarna temperatura interioara se va pastra constanta iar vara nu sunt nevoit sa folosesc aparat de conditionare a aerului.

O alta alegere buna pentru locuinta ta, este aspectul exterior. Nu ma refer la peretii exteriori ci la imprejurimile casei. Eu am avut o viziune asupra imprejurimilor asa ca mi-am facut pe plac. Mi-am plantat niste braduti de gradina care vor creste mari cand voi fi eu batran, dar arata atat de bine incat nu m-am putut abtine. Tu ce idei ai pentru casa si gradina ta?

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 23, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

