Topul personal al aplicatiilor Android

AndroidM-am gandit de mult sa fac un top personal al aplicatiilor Android insa din vaste motive am amanat momentul pana acum. Ei bine mi-am tras un telefon mai de doamne ajuta care are ca sistem de operare Android si am scapat de vechiul Nokia Lumia cu windows phone care mi-a mancat zilele de la radacina. Cu telefonul acela am  experimentat toate legile lui Murphy, ba chiar mai si inventat cateva. Atunci cand ma suna cea mai importanta persoana cu care trebuia sa vorbesc  cel mai serios, atunci se gandea sa se joace cu mine. Ori se inchidea, in cel mai bun caz, ori incepea sa tasteze singur in timpul apelului, de parca trimiteam cod morse la inamici. In fine, am scapat de el si m-am echipat cu un HTC One care ma face mandru.

Cum l-am cumparat, am inceput sa il butonez ca un copil de 2 ani care a primit o jucarie noua. Deh, asa se intampla mereu. Ce, vrei sa spui ca nu faci la fel? Las’ ca stiu eu! Acum am toate motivele sa imi exprim punctul de vedere asupra topului personal al aplicatiilor Android.  Nu voi incepe si nici nu voi termina cu aplicatiile de socializare caci astea au sarit de mult timp din topul meu. Sunt generalizate, le gasim peste tot si le excludem. Deci facebook, skype, facebook messenger, whatsapp, afara am spus. Asa.

Hai sa pastram in top cateva aplicatii dar bune care au un scop bine determinat si te ajuta sa te descurci mai usor sau sa-ti faci job-ul mai usor si de pe telefon.

Una dintre aplicatiile pe cate le-am descarcat este Dropbox. Probabil o mare parte din voi folositi Transfer.ro pentru a trimite fisiere de mari sau mici dimensiuni, mai ales datorita vitezei foarte mari de care este capabil site-ul. Dropbox insa este gandit pentru a salva documente sau alte tipuri de fisiere pe care le folositi frecvent. Deci este foarte buna aplicatia. Imi pot folosi materialele salvate de acasa cand sunt in tren, tramvai, la o intalnire enervanta si plictisitoare etc.

android-wordpress

Alta aplicatie care pe mine personal ma ajuta, este cea de wordpress care isi face treaba mai mult decat bine si comenzile sunt destul de rapide. Aveam apicatia asta si pe vechiul Lumia dar la cat de greu se misca softul, aveam impresia ca aplicatia pentru wordpress este una proasta si nu o sa ma ajute cu nimic. De fapt este proasta, dar pe windows phone.

Uite o aplicatie interesanta pe care am gasit-o la recomandari si de care imi povestea si un prieten acum vreo 3 saptamani. Aplicatia asta este buna pentru cei care nu au timp sa stea sa isi comande mancare la un restaurant si sunt pe fuga. Se numeste Food Panda o platforma web si aplicatie pentru mobil care permite persoanelor sa comande tipul de mancare preferat de la restaurantele din zona in care se afla cu doar cateva click-uri. Stiu ca functioneaza destul de bine si prietenul meu care mi-a spus initial de ea, este foarte multumit de aplicatie.

Uneori trebuie sa ne mai si copilarim, asa ca nu poate sa lipseasca un joc din acest top. Eu am ales Angry Birds nu pentru faptul ca este foarte popular ci pentru ca este antrenant si in acelasi timp funny. Nu m-am  putut abtine si am cumparat varianta full a jocului desi sunt foarte incapatinat atunci cand vine vorba de platit aplicatiile pentru telefon. Insa acest joc isi merita banii. Oriunde ai fi si te plictisesti, el te scoale la lumina. O discutie neinteresanta si plictisitoare intre prietenii tai, si tu din bun simt nu vrei sa ii intrerupi? Nu-i nimic, baga un Angry Birds. E posibil sa le si atragi atentia.

Pentru cei pasionati de calatorie, asa ca mine exista aplicatia Tripit. Aceasta aplicatie este raiul la tine in telefon. Ofera o multime de informatii legate de locatia in care te afli in momentul respectiv, inclusiv cateva indicii despre mijloacele de transport pe care trebuie sa le iei, daca nu te descurci deloc sa iesi cat mai repede dintr-un district aglomerat dintr-o mare metropola europeana.

Cam asta-i topul meu de aplicatii Android. Bine-nteles ca o sa vi se para ciudat ca am doar 5 aplicatii dar am exclus aplicatiile de socializare caci nu isi au rostul in topul meu. Bineinteles, sunt mai multe aplicatii interesante pentru cei interesati de ele insa pe mine nu ma ajuta cu nimic o aplicatie de editat poze sau de cautat cele mai noi melodii pe internet. Iti recomand sa le incerci si tu!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 17, 2014, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mulrumi de informatii. MI-am comandat o tableta si cred ca imi va fi foarte utila aplicatia Dropbox.

    Apreciază

Comenteaza

