Tuning si rasfat cu Motorvip

Sunt sigur ca majoritatea dintre voi isi doresc sa conduca o masina tuning cu sute de cai putere cum numai prin filmele cu Paul Walker vezi. Dar ar fi si mai interesant daca ne modificam noi masinile. Eu spre exemplu am un Ford Fusion si cu ajutorul unui prieten apropiat si a unui programel inteligent in care poti modifica o masina standart, mi-am construit ca sa zic asa proprul meu design pentru o masina care la prima vedere nu are un aspect precoce pentru a deveni masina tuning. Si daca mai analizam putin, un tuning adevarat este atunci cand ai exteriorul si motorul modificat. Mi-ar place sa-mi transform masinuta in asa fel incat sa nu mai arate ca un Fusion.

Adevarul e ca ai de munca la o masina tuning dar se merita. De la kit xenon, ceasuri plasma, eleron, jante tuning, anvelope cu talonul ingust pana la toba sport, praguri, kit de ambreiaj, suspensie, filte, toate trebuie modificate. Si partea cea mai importanta este motorul si cutia de viteze cu kitul de ambreiaj. Programelul acela imi arata toate modificarile care trebuie facute in functie de optiunile pe care le-am ales eu si crede-ma, erau multe. Ce mi-am zis. Hai sa caut pe net cateva site-uri care ofera kituri tuning pentru diferite modele de masini si sa vad preturile. Nu e vorba ca vreau sa imi modific masina neaparat, desi n-ar fi rau, dar sa vad orientativ cam cat m-ar ajunge. Poate o viitoare masina mai puternica va primi si cateva modificari pentru a-i da un alt aspect. Stii cum e internetul, arata multe si marunte dar putine site-uri au marfa buna si sunt seriosi. Am gasit site-ul motorvip care este destul de complex si foarte bine pus la punct si care ofera preturi bune cu optiuni.

Ca un sfat, intotdeauna cand gasesti ceva, sa cauti feedback si asa am facut si eu. Sunt multe forumuri care au ca topicuri masinile tuning si multe dintre ele recomanda acest site ca fiind unul foarte bun si profesionist. Eu l-am trecut in revista si il voi recomanda cu incredere unor prieteni care vor sa isi modifice masinile si care nu sunt prea atenti la ce cumpara. Mereu am pus pret mai mare pe calitate decat pe cantitate si daca stai bine si te gandesti ajungi la concluzia ca „ieftinul e mai scump decat scumpul„.

Arunca o privire aici pe Motorvip si vezi ce gasesti. Momentan am de gand sa imi schimb toate filtrele la masinuta mea caci le-a cam venit timpul si preturile sunt mult mai accesibile decat cele de pe piata. Tu stii ce e bine pentru masina ta?

 tuning

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 14, 2014, in Auto-Moto and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

