Facebook-ul si al Doilea Razboi Mondial

Chiar ma gandeam  acum cateva zile sa mai adaug cate ceva din ce am citit legat de al Doilea Razboi Mondial si iata ca am reusit. Eh, nu am citit asa ceva ci am gasit asta pe pagina unuia dintre bloggerii pe care ii urmaresc, dar mi-a placut „parodia” daca o pot numi asa. Enjoy!

Sursa: Radu Oncescu

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 14, 2014, in Istorie Militara and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Vă mulțumesc pentru aceste articole interesante și emoționante!
    Poate se va mișca vreodată roata norocului în favoarea recunoașterii adevărului și adevăratelor valori trecute, prezente și viitoare ale României!
    Doamne ajută

    Apreciază

Comenteaza

