Vanzator vs Cumparator (Partea aIIa)

vanzator

 Dupa cum  am mai mentionat  in  articolul  anterior, daca esti frustrat si tinzi sa  plimbi frustrarile  dupa tine vei inregistra reclamatii si sanctiuni nicidecum  profit . Stiind asta va trebui sa-ti rezolvi  problemele  inainte de a interactiona cu clientii tai sau daca  problemele nu  pot  fi  rezolvate prea curand cel  putin sa-ti dezvolti capacitatea de a te disocia de acestea urmand sa le rezolvi.

  Este foarte important sa interactionezi cu clientii  tai, sa-i  primesti cu  bratele deschise  si ca sa poti face asta  in conditiile de stres,  gandeste-te ca ti-a intrat  in magazin o  persoana draga pe care o  apreciezi  si te apreciaza– in  felul  asta vei transmite  „caldura” de care are nevoie clientul ;

Uita-te in  oglinda dimineata inainte sa te duci la serviciu  si spune-ti:  „ eu nu  vand papuci, eu vand emotii”, „ eu  vand papucul care-ti aduce confortul picioarelor tale”  , „papucul meu  iti…

Vezi articol original 822 de cuvinte mai mult

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 13, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: