Inconstienta vs cumpatare

Mereu  am stiut ca accidentele rutiere nu te saluta si nu te anunta. Ele vin pe neasteptate si asta se intampla doar din vina noastra, a soferilor. Toti dam dovada de inconstienta la volan insa unii dintre noi, sofeii, suntem si cumpatati. In cazul acesta, inconstienta devine insesizabila si putem fi stapani pe situatie. In marea majoritate a cazurilor, accidentele se produc din cauza vitezei si lipsei de experienta iar apoi un factor la fel de grav este consumul de alcool inainte de a ne urca la volan. Intotdeauna am stiut ca paza buna trece primejdia rea si am aplicat toate invataturile celor cu experienta, am tinut cont de sfaturile soferilor batrani care au vazut multe la viata lor si am avut doar de castigat.

viata-are-prioritate-1_1debf0ea9a9357Mi-am propus ca acest articol sa fie un semnal de alarma in plus pentru vitezomani, inconstienti si cei lipsiti de experienta, asa ca va prezint cateva clipuri care ar trebui sa aprinda o luminita in mintea celor care merg dupa premiza „am masina buna cu toate sistemele de siguranta deci, nu mi se poate intampla nimic.”

Cea mai reprezentativa campanie impotriva vitezei a facut deja inconjurul lumii asa ca o voi pune in capu listei. Aici, vina este impartita in ambele tabere.

Un sfat bun este oferit din experinta mea practica pe strazile patriei. Daca mergi cu 5-10 km/h mai putin decat maximul de viteza admis ai sansa sa eviti o catastrofa. Poate nu ti se intampla azi, maine … peste 9 luni dar niciodata nu se stie de unde apare neprevazutul si prioritatea este viata ta sau a celui de langa tine, nu graba. „Graba strica treaba

Atentie mare si la cei pe doua roti. Sunt si ei parte din categoria trafic si au drepturi egale cu ale noastre. Sunt mai greu de observat in intersectii asa ca este de preferat ca atentia sa fie sporita atunci cand nu ai prioritate. La fel, o secunda de neatentie si se poate produce o catastrofa.

Daca pentru tine viata ta si a celor din jurul tau are prioritate, atunci gandeste-te bine la asta: Mai bine cu intarziere pe pamant, decat cu avans in mormant.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 20, 2014, in Auto-Moto and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

