Optiuni la inmatricularea unui autoturism

origin_2264526625Stim cu totii ca atunci cand ne cumparam o masina, vin si responsabilitatile, cheltuielile si mai ales efortul nebunesc pentru a realiza toate actele necesare care, nu sunt deloc putine. Pe langa toate hartiile si aprobarile care trebuie obtinute acest demers ne mananca foarte mult timp si bani atunci cand nu stii ce trebuie sa faci. Eu, am trecut de doua ori, ba nu chiar de trei ori pe la ghiseiele functionarilor publici pentru a-mi inmatricula masinile plus masina unui prieten si sincer, teoretic ar trebui sa am putina experienta si sa ma descurc cat de cat cu actele necesare. Dar de unde, ca mereu gasesc cate ceva ce nu e bun si trebuie sa ma intorc inapoi.

Mi-am propus cu incredere ca data viitoare cand voi inmatricula o masina, fie a mea sau a vreunui prieten care este mai necunoscator si la inceput, voi apela la cineva care se pricepe cu adevarat la inmatricularile auto si la actele care trebuie facute pentru a nu fi nevoit sa pierd timp degeaba. Timpul inseamna bani!

Nici la radierea unei masini din circulatie lucrurile nu stau mai roz. La fel de mult efort trebuie depus si daca stau bine sa ma gandesc, radierea e si mai dificila deoarece nu te intalnesti mereu cu demersurile care trebuie facute. Exemplu practic? Acum doua sau trei zile purtam o discutie pe internet cu un prieten si-mi spunea ca vrea sa-si radieze masina si nu stia ce formalitati trebuie sa faca. Se interesa pe net despre radierile auto si se gandea ca este simplu sa faca o radiere, ca si cum ar bate din palme. A descoperit contrariul si a incercat sa afle mai multe de la mine, care si eu sunt la pamant cu informatiile de genul acesta. Radierile se fac putin mai simplu spun unii insa nu este nici pe departe asa. Imi povestea un coleg de facultate cata bataie de cap a avut pentru a-si scoate masina din circulatie, de parca vroia sa faca ceva ilegal. Exact cuvintele lui “Daca stiam ca trebuie sa ma plimb cateva zile intre birouri pentru a-mi finaliza actele, ma lasam batut.”

 Deci cea mai buna optiune daca nu ai timp si chef sa te plimbi intre ghiseie si sa te incurci in acte, este sa apelezi la cineva care stie sa faca acest lucru! Practic si eficient!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 19, 2014, in Auto-Moto and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

