Despre cai putere si ciudatenii pe 4 roti!

Nu ma pot abtine. Tocmai am urmarit un filmulet pe youtube si m-am uimit. Nu stiu, probabil filmuletele si competitiile astea sunt mai vechi insa eu acum le-am descoperit. Toate clipurile sunt legate de tractoare dar, nu orice fel de tractoare ci unele speciale si ciudate. Aceste foste masini agricole au motoare in stea de avion, turbomotor, si nu unul, chiar patru sau cinci turbomotoare, cate trei motoare de American Muscle sau motoare mari de V12 cu turbosuflante gigantice. Merita sa aruncati o privire!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 10, 2014, in Auto-Moto and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pingback: Mini leapşă

Comenteaza

