Reparatiile unei masini, o adevarata provocare!

autoeconomDeseori port discutii cu prietenii mei legate de reparatiile unei masini, preturile competitive si calitatea serviciilor. Cand ai masina ai si responsabilitati, cheltuieli si stres, iar cand se strica cate ceva iti vine sa-ti pui mainile in cap si sa fugi. Cu toate ca poate stii ceva mecanica si te pricepi sa schimbi o roata sau sa-ti dai o parere despre ce defectiune are la auzirea unui anumit zgomot, nu prea avem spatiu si instalatiile necesare acasa pentru a efectua reparatiile si atunci ne gandim serios sa cautam un service auto care sa ne satisfaca nevoia de reparatie. Discutia asta o port si cu prietenii mei insa mereu le spun ca nu este asa simplu sa gasesti un service cu oameni specializati si capabili sa rezolve o problema fara a apela la vorba „nu se poate” sau la metoda „dalta si ciocan”. Reparatia unei masini nu se face la gici, ba din contra, necesita atentie sporita pentru a nu provoca alte distrugeri.

Tin minte ca am avut o experienta tare neplacuta acum cativa ani intr-un service auto. Pe scurt, povestea este legata de o masina romaneasca de epoca pe care o detin si in lipsa de timp am ales sa imi repar frana la o roata intr-un service. Mecanicii erau atat de plictisiti incat nu erau atenti la nimic si nu stiau nici macar sa dea jos un tambur de frana. Ca urmare au inceput sa bata cu ciocanul in tamburul de frana de parca era o bucata de metal nefolositoare. Dupa acea experienta neplacuta din acel service, am decis sa imi aleg mai bine mecanicii si firmele care executa reparatii.

Sincer sa fiu e mai bine sa previi decat sa combati, de aceea este necesara o revizie periodica sau, daca nu iti permiti o revizie la 6 luni macar odata pe an. Eu chiar trebuie sa-mi fac o revizie la masinuta mea si cea mai buna modalitate de a gasi „meseriasii” este cu ajutorul internetului. Nu mi-a luat mult timp pana sa descopar o platforma interesanta care ma ajuta sa-mi repar masina rapid, iar costurie sunt de bun simt. In cercul de prieteni am aflat ca nu sunt primul care apeleaza la expertii AutoEconom si recomandarile sunt pe masura asteptarilor mele. Nu-mi ramane decat sa-i contactez si sa ma programez la o revizie periodica.

Tu stii ce-si doreste masina ta?

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 4, 2014, in Auto-Moto and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

