Prietenul meu, artist vizual.

11111111111111Inca de mic imi placea sa admir o lucrare bine conturata. Imi placeau tablourile, imi placea sa stau sa ma uit la un pictor cum lucreaza si nu am avut ocazia decat o singura data sa admir un pictor cum isi dezlantuie talentul si imaginatia pe o bucata de panza. Bineinteles, asta se intampla cu cativa ani buni in urma, insa acum am avut norocul spre multumirea mea, sa intalnesc o persoana simpla care dezvolta niste calitati inimaginabile. Stefan Grigoras, este numele persoanei de care vorbesc acum, un tip linistit si hazliu care face pe oricine din jurul lui sa zambeasca. Stefan, a fost candva unul dintre presedintii asociatiei la care acum eu sunt presedinte si care inainte de a fi un coleg, este un prieten desavarsit. Imaginatia si talentul de care dispune a uimit multe persoane si pe mine pot spune ca m-a lasat „cu gura casacata”. De oricate ori simt nevoia, am posibilitatea sa il asist la atelierul lui unde isi pune imaginatia in practica si unde da viata ideilor nastrusnice si originale.

De la vitralii, mozaic, corpuri de iluminat pana la picturi, sculpturi si mobilier, toate se regasesc in portofoliul lui cu care se mandreste si in care are piese unicat, create din imaginatie si respect pentru arta vizuala. Cu 2 ani in urma, cand nu il cunosteam pe Stefan ma aflam intr-un local din Piatra Neamt unde am vazut o opera de arta in adevaratul sens al cuvantului. Placut surprins fiind de frumusetea lucrarii, am intrebat un barman daca are idee cine a realizar acea lucrare si nu am primit nici un raspuns, nestiind ce sa-mi spuna. Insa, la cateva luni dupa aceea l-am cunoscut pe Stefan prin intermediul unor prieteni cu care activa ca voluntar. Dupa ce l-am rugat sa-mi arate si mie portofoliul lui cu lucrarile realizate am decoperit ca de fapt acea lucrare din acel local din Piatra Neamt era opera lui, originala si demna de apreciat. Mi se parea la acea vreme ca am cunoscut un om care avea sa fie dificil de inteles pentru mine insa mi-am confirmat de sute de ori ca de fapt acel om pe care l-am cunoscut atunci, se dovedeste a fi un prieten foarte bun si acum, acelasi om hazliu si plin de viata.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Decembrie 11, 2013, in Iasi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

