Istoria ARO în imagini

Totul despre lumea cu motor

Automobil ROmânesc sau prescurtat ARO, este prima mașină de teren românească ce și-a început producția în anul 1957 și a finalizat-o în anul 2003 din păcate din motive pe care cu siguranță le știm…

În această perioadă ARO a reușit să scoată pe porțile uzinii de la Câmpulung Muscel peste 380.000 de vehicule, 66% dintre acestea fiind exportate în peste 110 tări.

Ca scurt istoric, pe terenurile unde ulterior s-au construit halele unde a fost fabricat ARO, datorită locației propice s-a construit fabrica de hârtie și celuloză a companiei Letea în anul 1885. Fabrica și-a încheiat activitatea în anul 1899, urmând ca în anul 1933 să fie dezafectată. În perioada 1941-1943, în cel de-al doilea război mondial, locul a fost folosit de armată ca depozit pentru materiale. În 1944, timp de aproximativ un an, a funcționat o secție ce producea pale de elice pentru avionul IAR fabricat la Brașov.

Între…

Vezi articol original 126 de cuvinte mai mult

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 22, 2013, in Auto-Moto. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: